
Ο σύλλογός μας θα πραγματοποιήσει ημερήσια εκδρομή την Κυριακή 13 Απριλίου στην ιερή πόλη του Μεσολογγίου για να συμμετάσχει και να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις αναπαράστασης των Ηρώων του Μεσολογγίου.



Τοπικό site , έκανε το "λάθος" να σχολιάσει ανάρτηση του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη - Φωτεινή πόλη" κ. Δημήτρη Ευαγγέλου για την συμπλήρωση δύο χρόνων από την ίδρυσή της. Μπορείτε να δείτε την σχετική ανάρτηση κάνοντας κλικ ΕΔΩ.


Την πρόβλεψη πως στις δημοτικές εκλογές του 2028 θα υπάρχει ως υποψήφιος δήμαρχος ένας Γεωργάκης έκανε ο ενεργός και καλά ενημερωμένος συνδημότης μας κος Γιώργος Παπαμώκος με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.
Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας προχθές και ο δήμος Ηλιούπολης διοργάνωσε ακόμα μια επιτυχημένη εκδήλωση με μουσική και φαγητό στο δημοτικό αναψυκτήριο της πόλης μας.


Η επιλεκτική "ευαισθησία" της πλειοψηφίας των συνδημοτών μας έχει να κάνει διαχρονικά με τα παραπάνω θέματα συν αυτό της δημόσιας περιουσίας. Οι ιδεοληψίες δεν αφήνουν διαχρονικά το δήμο μας να ασχοληθεί με προβλήματα στα οποία θα μπορούσε να έχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Έτσι ασχολούμαστε για 25 ολόκληρα χρόνια για το πως θα διώξουμε το ΚΥΤ Υμηττού για να γίνουμε πιο σκοτεινή πόλη, 40 χρόνια για το πως αφού "κλέψαμε" τις περιουσίες ιδιωτών και τις καταστήσαμε δημόσιες πως θα μας δοθούν τώρα κάποιες από αυτές για "αξιοποίηση" από το δήμο μας και πως θα διατηρήσουμε επιχειρήσεις που δεν μας σέβονται επειδή θεωρούμε πως εάν δεν αντικατασταθούν από μεγάλες εμείς θα έχουμε όφελος!


Υπάρχουν γυναίκες με αναπηρία στο Δήμο μας οι οποίες δεν απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους αλλά τηρούν τις υποχρεώσεις τους, δεν έχουν πρόσβαση σε καθημερινά αγαθά, στις υπηρεσίες, στην πληροφόρηση, στην υγεία και στην εκπαίδευση λόγω δυσπραγίας. Στη χώρα μας θα έπρεπε να είναι αυτονόητες αυτές οι εξυπηρετήσεις.





Εξαιρετική η σημερινή ανάρτηση του Τομεάρχη Μεταφορών της ΝΔ και συνδημότη μας κ. Αθανάσιου Βαμβίνη για όσα διαδραματίζονται στη Βουλή!








.webp)

Ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη πριν περίπου μισή ώρα στη Λεωφόρο Ειρήνης στο ύψος του Εμπορικού Κέντρου "Κωνσταντίνος Δελλαπόρτας" στο οποίο ενεπλάκησαν δύο οχήματα.



"Καλή Σαρακοστή" ευχήθηκε ο δήμαρχος Ηλιούπολης κος Στάθης Ψυρρόπουλος σε όλες και όλους μας ανεβάζοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook φωτογραφίες από μία ακόμα επιτυχημένη εκδήλωση στην πλατεία Ανεξαρτησίας της Αγίας Μαρίνας , που έμενε μακριά από τους σχεδιασμούς ανάλογων δράσεων από την προηγούμενη διοίκηση.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...