Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Δημοτική Παράταξη «Πρώτα η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ» και ο Δήμαρχος Βασίλης Βαλασόπουλος ευχαριστούν θερμά όλες τις Ηλιουπολίτισες / Ηλιουπολίτες τόσο για τη συμμετοχή τους στις εκλογές του Δήμου μας όσο και για την υπερψήφιση της Παράταξής μας και μάλιστα με το σημαντικό ποσοστό του 32%.
Για όλους εμάς τα Στελέχη και τα μέλη της παράταξής μας αυτή η ψήφος σας είναι δέσμευση ευθύνης απέναντί σας.
Την ερχόμενη Κυριακή , 25 Μαΐου, σας καλούμε όλες και όλους , ανεξάρτητα από κόμματα και παρατάξεις, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ώστε να διασφαλίσουμε τα δημοκρατικά και κοινωνικά μας δικαιώματα, να ενισχύσουμε τη δύναμη λύσης των προβλημάτων της Ηλιούπολης και να αντιπαλέψουμε όλες εκείνες τις δυνάμεις που επενδύουν στα προβλήματα.

19.5.14 «Πρώτα η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...