Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Ευτυχώς που η δημοτική αρχή ήταν σε ετοιμότητα και δεν είχαμε πολλές ζημιές από την θεομηνία

Αυτή η απόφαση για κονδύλι ύψους 83.000 ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών λόγω Θεομηνίας είναι και η απόδειξη για το πόσο έτοιμη ήταν οι μηχανισμοί  του δήμου και το προσωπικό του  για να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις από το  λίγο χιόνι που έπεσε στην πόλη μας.
Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...