Σταύρος Μαρίνης |
Αυτό βέβαια θα μπορούσε να συμβεί σε "ιδανικές" κοινωνίες και όχι στη δική μας που ο καθένας περιορίζεται σε όσα κλείνει ο τοίχος του σπιτιού του, γιατί αυλές πλέον στην πόλη δεν υπάρχουν.
Πήξαμε στις πολυκατοικίες και το λέω εγώ με περισσή σιγουριά αφού καταστράφηκα από μία αντιπαροχή που ο εργολάβος που την άφησε γιαπί και εξαφανίστηκε.
Έτσι έγινα και κατασκευαστής ολοκληρώνοντας ως μη όφειλα μια πολυκατοικία που είχα δώσει για να κατασκευαστεί στη θέση της διώροφης κατοικίας που υπήρχε και που ατυχώς για μένα είχε και άλλον συνιδιοκτήτη οικοπέδου που ήθελε την αντιπαροχή για να "βολέψει" τα παιδιά του!
Τελικά ξεβολευθήκαμε όλοι μια χαρά και μας έτυχε και μέσα στην κρίση! Κλείνει παρένθεση και πάμε στην επένδυση στο Ελληνικό. Ένα καζίνο και μερικά εμπορικά μαγαζιά για να μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας.
Άλλωστε χωρίς καζίνο επένδυση δεν υπάρχει αφού κανείς δεν θα πέταγε τα λεφτά του για να φτιάξει μαγαζιά σε μια χρεοκοπημένη χώρα με μικρή αγοραστική δύναμη των κατοίκων της. Το καζίνο θα γίνει για να προσελκύσει ξένους τουρίστες και λεφτάδες και η τοποθεσία είναι ιδανική.
Όμως και το Λουτράκι η τοποθεσία είναι ιδανική αλλά οι διαχειριστές του καζίνο βούλιαξαν την επιχείρηση. Γι' αυτό και με δεδομένο πως μια ελληνική εταιρία συμμετέχει στο σχήμα και τρέχει την επένδυση είμαι επιφυλακτικός στο τι τελικά θα γίνει με αυτήν.
Η νέα κυβέρνηση προσπαθεί να "τρέξει" την επένδυση αλλά ήδη βουλευτές της την σαμποτάρουν αφού τα συμφέροντά τους δεν είναι ταυτόσημα με αυτά του κ. Λάτση.
Η δική μας πόλη εάν δεν γίνει σήραγγα θα επιβαρυνθεί κυκλοφοριακά αλλά φαντάζομαι πως οι κάτοικοι και η νέα δημοτική αρχή θα εξασφαλίσουν το αυτονόητο να μην διαλυθούμε εμείς για να φτιαχτούν οι γείτονές μας.
Όχι πως και αυτοί θα πλουτίσουν αλλά κάποιες θέσεις εργασίας σίγουρα θα είναι το μεγάλο τους όφελος αφού η επένδυση θα γίνει σε έναν χώρο παραμελημένο.
Το πράσινο είναι ένα θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν όσοι κάνουν καριέρα με την προστασία του περιβάλλοντος και όχι βέβαια εγώ.
Η επένδυση αυτή λοιπόν μπορεί να μην έχει κανένα όφελος για την πόλη εάν δεν εξασφαλιστούν όλα εκείνα τα βήματα που δεν θα μας κάνουν να βλέπουμε να περνάνε τα αυτοκίνητα για να πάνε στο διπλανό "πλούσιο" χωριό.
Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μια διοίκηση που θα απαιτήσει να γίνει η αστική σήραγγα της Ηλιούπολης παράλληλα με τις εργασίες που θα ξεκινήσουν αρχές του άλλου χρόνου στο Ελληνικό.
Εάν ολοκληρωθεί το έργο δηλαδή τα εμπορικά μαγαζιά και το καζίνο και εμείς ακόμα παλεύουμε με την αστική σήραγγα τότε θα είμαστε για ακόμη μια φορά οι "φτωχοί" συγγενείς των Νοτίων Προαστίων.
Άλλωστε για δεκαετίες όλες οι διοικήσεις του δήμου "πάλεψαν" για να μας διατηρήσουν σε μειονεκτική θέση έναντι των όμορων δήμων.
Σ.Μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου