Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Το μήνυμα του προέδρου της τοπικής της ΝΔ στην πόλη μας κ. Στάθη Ευσταθόπουλο


Με μήνυμά του στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook o πρόεδρος της τοπικής δημοτικής οργάνωσης της ΝΔ στην πόλη μας κ. Ευσταθόπουλος εύχεται : "Καλή Χρονιά με υγεία δύναμη ευτυχία και πολλά πολλά χαμόγελα"



Να του ευχηθούμε και εμείς ένα έτος γεμάτο Υγεία , Ευτυχία , πολλές προσωπικές επιτυχίες και άπειρες οικογενειακές ευχές. 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...