Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Όγδοος νεκρός από κορωνοϊό στην Ελλάδα


Ένας ακόμα Έλληνας έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στην Ελλάδα στους οκτώ.
Πρόκειται για έναν άνδρα, 80 ετών, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παμμακάριστος στην Αθήνα.


Νωρίτερα είχε γίνει γνωστό ότι είχε καταλήξει άλλος ένας ασθενής στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο της Καστοριάς. Πρόκειται για 87χρονο άνδρα από τη Δαμασκηνιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...