Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Με Μπερμπερίδη και την νέα σεζόν



Το τμήμα μας ,( ομάδα βόλεϊ ανδρών ΓΣΗ) είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας για την αγωνιστική περίοδο 2020-2021 με τον αθλητή Τάσο Μπερμπερίδη.
Ο Τάσος αγωνίζεται στην θέση του διαγωνίου και η πολυετής παραμονή του στον σύλλογο και φυσικά η αποδοχή της ανανέωσης για την νέα σεζόν ,μας χαροποιεί όλους ιδιαιτέρως ,γιατί πέρα από τις αγωνιστικές του αρετές ο Τάσος διαθέτει και ένα μοναδικό χαρακτήρος με ήθος.


Τάσο η επιλογή σου μας τιμά και σου ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...