Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Μαθητές έβαλαν φωτιά στο σχολείο της Εστίας Νέας Σμύρνης (VIDEO)


 Την Παρασκευή μαθητές του Σχολείου σύμφωνα με πληροφορίες έβγαλαν το υγρό του αντισηπτικού μηχανισμού και έβαλαν με αναπτήρα σε αυτό φωτιά εντός του χώρου του Σχολείου όπως φαίνεται στο βίντεο. Kαθηγητής του Σχολείου που ήταν κοντά στο σημείο ευτυχώς πρόλαβε και με πυροσβεστήρα έσβησε την φωτιά πριν αυτή επεκταθεί. (Πηγή: Nea Smyrni News)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...