Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Λόφος Πανί: Τέλος στην κερδοσκοπία των παράνομων γυμναστηρίων, έβαλε ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης




Mε εντολή του δημάρχου Αλίμου, Ανδρέα Κονδύλη, από χθες απαγορεύεται η είσοδος στον χώρο άθλησης που υπάρχει στον λόφο Πανί, επειδή παρατηρήθηκαν φαινόμενα κερδοσκοπίας, από συγκεκριμένα γυμναστήρια που εν μέσω πανδημίας, χρησιμοποιούσαν την εγκατάσταση για να κάνουν personal training, έναντι αμοιβής.

Οι ιδιοκτήτες των γυμναστηρίων υποφέρουν οικονομικά από το κλείσιμο λόγω των μέτρων και κάποιοι “ξύπνιοι” για να μην χάσουν την πελατεία τους, εκμεταλλεύονταν δημόσιους χώρους, με το αζημίωτο φυσικά, αφού όπως μαθαίνουμε η ταρίφα ξεκινούσε από τα 5 ευρώ/ανά άτομο την ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...