Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Αττική Οδός: Αποζημίωση 2.000 ευρώ ζήτησε ο πρωθυπουργός για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε



Πάνω από 3.000 οχήματα εγκλωβίστηκαν εχθές στην Αττική Οδό, με χιλιάδες πολίτες να ταλαιπωρούνται

Αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε στην Αττική Οδό ζήτησε ο Πρωθυπουργός από την «Αττική Οδός».


Μετά το χάος που προκλήθηκε εχθές από την κακοκαιρία «Ελπίς», ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζητά να αποζημιωθούν οι άνθρωποι που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στην κεντρική οδική αρτηρία.


Πάνω από 3.000 οχήματα εγκλωβίστηκαν εχθές στην Αττική Οδό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...