Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

Η παρουσία της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" στη χθεσινή εκδήλωση της Β3 ΔΕΕΠ ΝΔ Νοτίου Τομέα


Από την χθεσινοβραδινή επιτυχημένη εκδήλωση που διοργάνωσε η Β3 ΔΕΕΠ Ν.Δ. Νότιου τομέα στον χώρο του Rubirosa Events








Συγχαρητήρια στον πρόεδρο Miltos Bantis & το Δ.Σ. για την πάρα πολύ καλή διοργάνωση!

Τάσος Ευσταθίου 
Επικεφαλής δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...