Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Γιώργος Φύτρος: Θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε με την ψήφο σας


Θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε με την ψήφο σας! Σας διαβεβαιώνω πώς ό,τι μπορώ να κάνω για το καλό της πόλης μου, θα το κάνω!
Είμαι σίγουρος ότι ο Δήμαρχος μας Στάθης Ψυρρόπουλος, θα προχωρήσει, μαζί μας, για να πραγματοποιηθούν οι παρεμβάσεις εκείνες που θα συμβάλουν στην βελτίωση του επιπέδου ζωής των πολιτών της Ηλιούπολης!



 
Καλή θητεία σε όλους μας και καλή δύναμη στο έργο μας!!!

Δήμαρχε μας Στάθη Ψυρρόπουλε Άξιος!!!


Γιώργος Φύτρος 
Δημοτικός Σύμβουλος 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...