
Φίλε Γεώργιος Μπενάς γράφεις ότι δεν έχεις διάθεση αντιπαράθεσης, αλλά οι μπηχτές σου περί «διαπιστευτηρίων» δείχνουν το αντίθετο. Αφού όμως επέλεξες να ανοίξεις θέματα, ας γράψουμε τα πραγματικά γεγονότα και όχι όπως σε βολεύει πολιτικά. Η αλήθεια για την πορεία μου: Πρώτη φορά κατέβηκα υποψήφιος το 2010 με τον Αναγνώστου. Το 2019, όταν εκείνος αποσύρθηκε, με προτροπή του κατέβηκα με τον Ευσταθίου και με τη στήριξη των συμπολιτών μου εκλέχθηκα. Η απλή αναλογική τότε επέβαλλε συνεργασίες για το καλό του Δήμου κι έτσι έβαλα άμισθη πλάτη. Η συνεργασία με τον Χατζηδάκη: Το 2020 μετακινήθηκα όντως χωρίς «χρώματα και κόμματα». Επί Χατζηδάκη μού έκλειναν τα μικρόφωνα στο Δημοτικό Συμβούλιο, ήμουν μόνος στα έδρανα, αλλά ήμουν μαζί με την κοινωνία της Ηλιούπολης. Ο Χατζηδάκης δεν μου είπε ποτέ «όχι» σε ό,τι του ζήτησα για την πόλη. Είχαμε μια υγιή συνεργασία και γι' αυτό τον λόγο δεν τον πούλησα προεκλογικά για να υποκύψω στην πρόταση του Ψυρρόπουλου η οποία με τιμούσε. Περί «διαπιστευτηρίων» και καρεκλών: Εδώ φίλε μου έχασες εντελώς την μπάλα και γελάει όλη η Ηλιούπολη. Λες ότι βιάστηκα να δώσω «διαπιστευτήρια» στη Διοίκηση. Μα διάβασες τι έγραψα;
Έκλεισα την ανάρτησή μου με τη φράση «ΟΧΙ ΝΟΙΚΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!», κάνοντας κριτική στον Δήμαρχο για τους χειρισμούς του στο Χαλικάκι! Πώς γίνεται να δίνω διαπιστευτήρια σε κάποιον με τον οποίο διαφωνώ; Μάλλον μπερδεύτηκες, γιατί έχετε συνηθίσει στην ΕΝΑΚ να βλέπετε παντού «καρέκλες» και σκοπιμότητες. Δεν χρωστάω σε κανέναν. Δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ από τον Δήμο, ούτε εγώ ούτε κανένα συγγενικό μου πρόσωπο. Το κάνω γιατί η προσφορά και ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ είναι η τρέλα μου.
Δυστυχώς, βλέπεις, δεν μου περισσεύουν 80.000 ευρώ για να κατέβω αυτόνομος ως επικεφαλής το 2028, άμισθος φίλε μου, οπότε με γνώμονα την προσφορά, με κάποιον πρέπει να συμπορεύομαι. Εσείς όμως; Ως παράταξη(Ε.ΝΑ.Κ) τάσσεστε πάντα με αυτόν που βλέπετε από τις δημοσκοπήσεις ότι θα βγει, για να έχετε θέσεις. Μόνο που τώρα έχετε μπερδέψει και τους ίδιους τους δημότες, όπως φαίνεται και στα σχόλια που κάνουν κάτω από τις αναρτήσεις σου. Από τη μία διαφημίζεις ότι είσαι εντεταλμένος σύμβουλος του Δημάρχου Ψυρρόπουλου, από την άλλη είσαι «απέναντι» για το Χαλικάκι, την ίδια ώρα που ο Πούλος που εκπροσωπεί την ΕΝ.Α.Κ στο Δημοτικό Συμβούλιο, ψήφισε «ναι» για το Χαλικάκι ενώ η παράταξή σας λέει «όχι»!
Πατάτε σε δύο και τρεις βάρκες μαζί. Φίλε Γιώργο, αν κάποιος στην Ηλιούπολη εκφράζει πάντα καθαρά τη δική του άποψη και δεν κρύβεται, αυτός είμαι εγώ και το ξέρεις καλά. Δεν σχολιάζω εκ του ασφαλούς. Θα σε ρωτήσω κι εγώ κάτι ευθέως: Γιατί η ΕΝ.Α.Κ δεν κατεβαίνει στις δημοτικές εκλογές αλλά πλειστηριάζει τα στελέχη της;
Φίλε ίσως δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται την αγάπη σου για την πόλη ενώ στην πραγματικότητα είσαι γι’ αυτούς απλά αναλώσιμος. Κλείνοντας να σου πω πως κι εσύ με στεναχώρησες λίγο και δεν έχω κι εγώ τη διάθεση για καμία άλλη αντιπαράθεση μαζί σου. Τα υπόλοιπα από κοντά με καφέ.
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ:Τελικά υπήρχε λόγος για το beef Μπενά- Κόκλα, αφού ο κος Κόκλας επανήλθε με νέα υπονοούμενα για το συγγενικό πρόσωπο του κ. Μπενά που εργάζεται στο δήμο Ηλιούπολης! Αλλά δεν αμφισβητεί την αγάπη του κ. Μπενά για την πόλη μας την οποία εκμεταλλεύτηκαν όσοι τον θεωρούν αναλώσιμο! Μπα "βαρύς στο στομάχι" θα τους κάτσει ο Μπενάς δεν χωνεύεται εύκολα και δεν "τρώγεται" και εύκολα! Ο κος Κόκλας θεωρεί μάλιστα πως οι του ΕΝΑΚ πατάνε σε δύο και τρεις βάρκες στο θέμα με το Χαλικάκι! Δεν θεωρούμε πως αυτό συμβαίνει μόνο στο ΕΝΑΚ αφού βλέπεις επικεφαλής παρατάξεων της αντιπολίτευσης που στηρίζουν με την ψήφο τους κόμματα που "ξεπουλούν" την πατρίδα να δείχνουν ενδιαφέρον για να μη δοθεί ΜΙΣΘΩΜΑ για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ. "Τσάμπα - μάγκες" για ένα θέμα που έχει οριστικά λυθεί , και που με ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε το προσεχές διάστημα. Ένα θέμα που μπορεί να φέρει ακόμα πιο κακή διοίκηση για το δήμο μας μετά τις δημοτικές εκλογές του 2028, αφού σίγουρα εάν επικρατήσουν τα λαϊκιστικά συνθήματα που ακούμε για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ στην τοπική μας κοινωνία, ο επόμενος δήμαρχος θα μας βγει πιο αριστερός άρα πιο κατσαπλιάς και ανεύθυνος , από αυτόν που έχουμε σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου