Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Θυμάται κανείς από τους υπερασπιστές της δημόσιας περιουσίας ποιος επιχειρούσε για δεκαετίες σε αυτό το ακίνητο;

 


Το θέμα με το κατάστημα στην Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως 7 που εκμίσθωσε η ΕΤΑΔ το είχαμε παίξει και τότε που διεξάγονταν ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός. Το 2023 δηλαδή επί κυβέρνησης Μητσοτάκη και δημαρχία Γιώργου Χατζηδάκη. 

Ο μικρός αυτός χώρος των 26,50 τ.μ με βοηθητικό χώρο εμβαδού 1,7 τ.μ για χρόνια στέγαζε για πολλά χρόνια  επιχείρηση της πόλης μας. 

Ο  διαγωνισμός που ολοκληρώθηκε στις 20/4/2023,  είχε τιμή εκκίνησης μόλις  τα 700 ευρώ! 

Είχαμε γράψει και για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ  πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως 3 (δες εδώ) και για  άλλα για τα οποία διοίκηση και αντιπολίτευση δεν έδειξαν κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον. 

Αντίθετα ενδιαφέρον έδειξαν οι "αλληλέγγυες του ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ" που έτρεξαν για να διαφημίσουν την επιχείρηση μόλις άνοιξε με τον νέο εκμισθωτή της ΕΤΑΔ! 

Δεν έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τότε οι επικεφαλής δημοτικών  παρατάξεων που είχαν συναντήσει εκπροσώπους της ΕΤΑΔ,  γιατί μάλλον είχαν επηρεαστεί από την πανδημία. Σήμερα ανακάλυψαν πως κυβέρνηση και διοίκηση του δήμου μας "ξεπουλούν" περιουσία που ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο και που δεν ανήκε ποτέ στο δήμο μας!  Εάν υλοποιηθεί  η συμφωνία δήμου- ΕΤΑΔ για πρώτη φορά ο δήμος μας θα έχει ιδιοκτησία σε ένα ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ πρώην Ναστέϊκο για 30 χρόνια νόμιμα ,  εκτός από αυτά που παραχώρησαν οι ίδιοι οι κληρονόμοι Νάστου και είναι περισσότερα σε έκταση από όσα απέμειναν για να διεκδικηθούν! 25 στρέμματα για το νεκροταφείο της πόλης μας παραχώρησαν ΔΩΡΕΑΝ , τον  χώρο που είναι το δημαρχείο της πόλης μας , τον χώρο που είναι  ο ιερός ναός της Αγίας Μαρίνας , και τόσα άλλα για τα οποία τιμήθηκαν με ονοματοδοσία της σημερινής Λεωφόρου Μαρίνου Αντύπα σε Αλεξίου Νάστου που σήμερα αφού η Πολιτεία έκρινε πως ήταν καταπατητές είναι λογικό να μην υπάρχει. Άλλωστε η Ελληνική Πολιτεία διαχρονικά τιμά κυρίως πολιτικά πρόσωπα και για αυτό στον δήμο μας έχουμε την "χαρά" να έχουμε οδούς και λεωφόρους αφιερωμένες στον Κωνσταντίνο Καραμανλή , Ανδρέα Παπανδρέου, στους Βενιζέλους, στον πρώτο Κυβερνήτη της νεότερης Ελλάδος Ιωάννη Καποδίστρια (την πρώην πλατεία Παραθύρα) και σε μερικά χρόνια θα έχουμε οδούς , λεωφόρους και πλατείες αφιερωμένες στους νέους κυβερνήτες της πατρίδας μας όπως π.χ ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή ακόμα και στους Αντώνη Σαμαρά και Ευάγγελο Βενιζέλο και σίγουρα στον Αλέξη Τσίπρα αφού μην ξεχνάμε πως για κάποιους η πόλη μας παραμένει ΑΡΙΣΤΕΡΗ! Βέβαια κάποιοι δεν βλέπουν τον Τσίπρα ΑΡΙΣΤΕΡΟ αλλά αυτοί είναι του 5% σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις και τείνουν προς εξαφάνιση στις βουλευτικές εκλογές που έρχονται και που η ΨΗΦΟΣ διαμαρτυρίας ίσως οδηγήσει ( εμείς δεν βλέπουμε να συμβαίνει αυτό ) την πατρίδα μας στην περίοδο άκρατου λαϊκισμού 2015-2019! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...