
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ.
Προς: Κωνσταντίνο Βασιλείου
Πρόεδρο δημ.τ.ο. ΝΔ Βύρωνα
Αγαπητέ πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να σου επικοινωνήσω την παραίτησή μου από την ΔΗΜ.Τ.Ο. και γενικά από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή εξελίξεις και αποφάσεις που με βρίσκουν σε πλήρη διαφωνία μετά από 38 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΘΥΣΙΩΝ αρχίζοντας από την ιστορική και αγαπημένη ΟΝΝΕΔ ΒΥΡΩΝΑ.

