
Η Ενωτική Αγωνιστική Συσπείρωση Εργαζομένων ΟΤΑ (ΕΑΣ-ΟΤΑ) καταγγέλλει τη δημοτική αρχή Καισαριανής για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην υπηρεσίες καθαριότητας και για την πολιτική που θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.