Είτε της ΔΑΠ- ΝΔΦΚ είτε της ΠΑΣΠ είτε της ΚΝΕ ήταν το πανό που ορθώς κατέβηκε το ίδιο θα λέγαμε , το μπράβο μας θα πήγαινε στον οιοδήποτε δήμαρχο Ηλιούπολης είχε το ΘΑΡΡΟΣ να εφαρμόσει την νομοθεσία και να προσπαθήσει να διατηρήσει και τον περιβάλλοντα χώρο των σχολείων μας καθαρό.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΝΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΝΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...

