
Βρέθηκα σήμερα, όπως κάθε χρόνο, στο χριστουγεννιάτικο bazaar της Ζωοφιλικής Ένωσης Ηλιούπολης, έναν θεσμό που προσελκύει πλήθος κόσμου από όλη την Αθήνα.


"Πρώτα η Αγία Μαρίνα" θα μπορούσε να είναι και σλόγκαν της παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" αφού ως γνωστόν η περιοχή βγάζει εδώ και χρόνια δήμαρχο!








Φωτογραφίες από τον δήμο Αλίμου που είναι ήδη στολισμένος και περιμένει να δεχθεί χιλιάδες επισκέπτες και από όμορους δήμους αφού έχει προγραμματίσει μια σειρά Χριστουγεννιάτικων event που θα τονώσουν την κίνηση στην τοπική του Αγορά.



Κινδυνολογία για κατάρρευση των υπηρεσιών του δήμου μας εάν δεν μονιμοποιηθούν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι, και ανεδαφικά αιτήματα από την μία πλευρά( ΣΕΔΗ) ,

Μπορεί μετά την ανάρτηση του επικεφαλής της παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" κ. Τάσου Ευσταθίου που καταδείκνυε την ΑΝΑΓΛΗΣΙΑ της δημοτικής αρχής, αύριο να δοθεί ΛΥΣΗ στο θέμα της καρκινοπαθούς που η δημοτική μας αστυνομία της αφαίρεσε τις πινακίδες ( δες εδώ) αλλά η απάντηση της εντεταλμένης συμβούλου του δήμου μας για θέματα Ατόμων με Αναπηρία για ακόμα μια φορά κατέδειξε πως προσεγγίζουν ευαίσθητα ζητήματα με δημοσιοϋπαλληλική ραθυμία και ωχαδελφισμό.


Πολλοί δημοτικοί άρχοντες θέλουν να γράψουν το όνομα τους στην ιστορία της πόλης. Λίγοι το καταφέρνουν.


Μετά λύπης μου αναγκάζομαι να αναφερθώ σε ένα γεγονός όπου μια συμπολίτισσά μας, η οποία έχει αναπηρία 80% λόγω καρκίνου, επισκέφθηκε το Δημαρχείο πριν ένα μήνα περίπου για προγραμματισμένο ραντεβού με ψυχολόγο.


Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...