Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Πρόστιμα σε διαδηλωτές στο Σύνταγμα - Διαμαρτυρία κατά της μάσκας και του lockdown



Στο Σύνταγμα συγκεντρώθηκαν περίπου 20 πολίτες για να διαδηλώσουν κατά της χρήσης μάσκας και του lockdown που έχει επιβληθεί για τον περιορισμό μετάδοσης του κορωνοϊού.

Ωστόσο άνδρες της Αστυνομίας που έχουν επιφορτιστεί με το έργο της τήρησης των περιοριστικών μέτρων, τους κύκλωσαν και τους επέβαλαν πρόστιμο 600 ευρώ, για μη χρήση μάσκας και για απουσία άδειας μετακίνησης.

Στην συνέχεια τους προσήγαγαν στο αστυνομικό τμήμα.

Δείτε εδώ βίντεο από την zougla.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...