Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Σταλινοφασίστες εισβάλλουν στο Καπιτώλιο!

 

Δεν κατάλαβαν τίποτα οι "Νότιοι" προδότες του Αμερικανικού Έθνους από την ήττα τους το 1865 και επανήλθαν εν έτει 2021 για να ηττηθούν εκ νέου. Η πλειοψηφία των Ρεπουμπλικανών προφανώς και δεν συμφωνεί με την αγέλη των "ψεκασμένων". Καμία διαφορά δεν έχουν με τους Σταλινοφασίστες όσοι χθες μη αποδεχόμενοι την εκλογική τους ήττα θεώρησαν πως μπορούν να επιβάλλουν τον έκδηλο φασισμό τους στην καλύτερη Δημοκρατία του δυτικού κόσμου. Ελπίζουμε να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι "κατσαπλιάδες" και οι υποκινητές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...