Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Το δικό μας οδοιπορικό προς το Μετρό της Ηλιούπολης ( Βίντεο - φωτογραφίες)


Το χιονισμένο δημαρχείο της πόλης μας καθώς κινούμαστε προς το Μετρό της Ηλιούπολης συνιστούμε σε όλες και όλους να παραμείνουν στα σπίτια τους εάν δεν έχουν σημαντικό λόγο μετακίνησης . 

Δυστυχώς το χιόνι που συνεχίζει να πέφτει έχει καλύψει σε πολλά σημεία και την άσφαλτο παρόλο που υπάρχουν μετακινούμενα οχήματα με αλυσίδες . 

   Δείτε και άλλες φωτογραφίες από "θαμμένα" αυτοκίνητα από το χιόνι! 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...