Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα κύριο Χρήστο Σωτηρόπουλο ( Chris Sotiropoulos) ώστε να αντιμετωπίσουμε τα "προβλήματα" που έχει δημιουργήσει ο covid-19 στον τρόπο λειτουργίας των Κ. Ε. Π της πόλης και όχι μόνο .
Με αφορμή την ανάρτηση αυτή να σας ενημερώσω ότι όταν επισκέπτεστε τα Κ. Ε. Π χωρίς ραντεβού και βλέπετε έναν υπάλληλο χωρίς να εξυπηρετεί δεν "κάθεται", εργάζεται και προσπαθεί να φέρει εις πέρας άλλη "υπόθεση".
Επίσης όταν καλείτε και δεν απαντούν στο τηλέφωνο ο λόγος είναι ότι οι τηλεφωνικές γραμμές μέσω κέντρου μπορεί να είναι τέσσερις αλλά οι υπάλληλοι 2 (μείωση προσωπικού - εκ περιτροπής) που μιλάνε σε άλλη γραμμή και ταυτόχρονα εξυπηρετούν δημότες.
Προσπαθούμε καθημερινά με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη
Με Εκτίμηση
Κόκλας Παναγιώτης
Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Πολίτη & Δημ. Αστυνομίας
Κόκλας Παναγιώτης
Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Πολίτη & Δημ. Αστυνομίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου