Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Κορωνοϊός: Βρέφος πέντε ημερών εισήχθη στη ΜΕΘ του Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού»



Καλπάζει, χωρίς να κοιτάει ηλικίες, ο κορωνοϊός στη χώρα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, ένα βρέφος μόλις πέντε ημερών μεταφέρθηκε σήμερα τα ξημερώματα από το νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» στη Μονάδα Εντατική Θεραπείας
του Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», έχοντας προσβληθεί από  κορωνοϊό.
Με βάση τις ίδιες πηγές, το βρέφος είναι ο νεότερος σε ηλικία ασθενής στη χώρα μας που νοσηλεύεται σε ΜΕΘ, ωστόσο βρίσκεται σε καλή κατάσταση κι εκτιμάται πως σύντομα θα βγει.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...