Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

4 αγωνιστικές στον Πανιώνιο για τα επεισόδια με την Ηλιούπολη



Ο Πανιώνιος τιμωρήθηκε με πρόστιμο 2.000 ευρώ και ποινή τεσσάρων αγωνιστικών διεξαγωγής αγώνων χωρίς θεατές για τα επεισόδια στο ματς με την Ηλιούπολη.
Αναλυτικά όπως ανακοίνωσε η ΕΠΟ:

«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε, μεταξύ άλλων, τις εξής αποφάσεις.

– Επέβαλε χρηματική ποινή 2.000 € και ποινή της διεξαγωγής αγώνων χωρίς θεατές για 4 αγωνιστικές (αγώνας Πρωταθλήματος Γ’ Εθνικής Πανιώνιος – Ηλιούπολη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...