Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Μπράβο σε όλες και όλους όσους ομορφαίνουν την πόλη μας - "Ξύδι" σε όλες και όλους που ασχολούνται με το δένδρο και χάνουν το δάσος


Ο Οκτώβριος ήταν ο μήνας καλλιτεχνικής δημιουργίας για το Δήμο Ηλιούπολης.
Ο ΠΑΟΔΗΛ έδωσε χρώμα και ζωή στους τοίχους του Α’ Κλειστού Σταδίου Ηλιούπολης και κεντρικών ΚΑΦΑΟ της πόλης.





Μετά την Μεγάλη Επιτυχία δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε παρόμοιες δράσεις το 2022.




Συνεχίζουμε…

Θέμης Γιαννόπουλος 
Πρόεδρος ΠΑΟΔΗΛ 












Δείτε και άλλες φωτογραφίες στο facebook κάνοντας κλικ εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...