
Η αλήθεια είναι μία: Το Χαλικάκι ΔΕΝ πωλείται.Με την απόφαση του Δημάρχου μας, Στάθη Ψυρρόπουλου, ο χώρος διασώζεται από την εγκατάλειψη και το σκοτάδι. Παραχωρείται στον Δήμο μας για να γίνει ένας πρότυπος, δημόσιος και δωρεάν χώρος αθλητισμού και αναψυχής για τα παιδιά μας για όλους μας !



.png)