Η Ανάσταση του Κυρίου ας είναι Ανάσταση για ένα κόσμο πιο ανθρώπινο, ειρηνικό, δίκαιο και ευτυχισμένο! Με την ελπίδα για καλύτερες ημέρες για τους Έλληνες και τον τόπο μας!
Κώστας Πουπάκης
Πρώην Ευρωβουλευτής
Η Ανάσταση του Κυρίου ας είναι Ανάσταση για ένα κόσμο πιο ανθρώπινο, ειρηνικό, δίκαιο και ευτυχισμένο! Με την ελπίδα για καλύτερες ημέρες για τους Έλληνες και τον τόπο μας!
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου