
“Η απόφαση της δημοτικής αρχής Ψυρρόπουλου, σε συνεργασία με τον Ν. Χαρδαλιά και την κυβέρνηση της ΝΔ, σηματοδοτεί μια αλλαγή εποχής”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τοπική Επιτροπή Νοτίων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με την οποία ζητείται να περάσει στον Δήμο Ηλιούπολης η Δημόσια Περιουσία της ΕΤΑΔ και όχι “στα χέρια «επενδυτών» και εργολάβων”.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:














