Δεν ξέρουμε ποια διοίκηση του δήμου μας έχει παραχωρήσει και με ποια διαδικασία ( απόφαση δημοτικού συμβουλίου δεν βρίσκουμε) τα γραφεία στα οποία στεγάζεται η παραπάνω Ένωση στο Χαλικάκι.
Σίγουρα αυτή δεν ήταν η διοίκηση Κιντή αφού ο χώρος εκεί ήταν ακόμα μπαζωμένο νταμάρι όταν παρέδωσε στην επόμενη διοίκηση Θεόδωρου Γεωργάκη που διαμόρφωσε αυτό που κατά ευφημισμό σήμερα αποκαλούν κάποιοι Αθλητικό Κέντρο στο Χαλικάκι. Έναν χώρο που δεν έχει χαρακτηριστεί ως Αθλητικό Κέντρο από τη Γραμματεία Αθλητισμού, αφού στερείται αποδυτηρίων αλλά και τουαλετών!
Άλλωστε ο αείμνηστος κομμουνιστής δήμαρχος Δημήτρης Κιντής δεν είχε όραμα να παραχωρηθούν αυτοί οι αθλητικοί χώροι σε κερδοσκοπικά ιδιωτικά σωματεία αλλά για μαζικό αθλητισμό υπό την αιγίδα του δήμου -πατερούλη. Ένας αθλητισμός μακριά από "στημένα" και από οικονομικά συμφέροντα όσων σήμερα διαφεντεύουν τους χώρους αυτούς.
Τα γραφεία βέβαια της συγκεκριμένης Ένωσης θα τα ήθελε, για να προασπίζουν από κάθε σχέδιο ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ μια περιοχή που δεν την ήθελε Καραϊσκάκη , όπως ακούτε στο βίντεο που διακινείται τις τελευταίες ημέρες. Αλίμονο τι να το κάνουμε το Καραϊσκάκη στην πόλη μας και τον Ολυμπιακό; Εμείς έχουμε "ιστορικά" σωματεία με ηγέτες καταδικασθέντες για διεξαγωγή παράνομου στοιχηματισμού! Μη μπλέξουμε με Μαρινάκηδες και λοιπούς εφοπλιστές , να κρατήσουμε χαμηλό προφίλ σαν του Αχιλλέα Μπέου!
Στο ερώτημα το ποιος πληρώνει το ΡΕΥΜΑ , το ΝΕΡΟ και το τηλέφωνο στα γραφεία που έχουν παραχωρηθεί στην Ένωση δεν απαντά ούτε η σημερινή διοίκηση του δήμου μας. αφού τα πληρώνουμε εμείς ως δήμος!
Μπροστάρηδες του αγώνα λοιπόν οι της Ένωσης Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ηλιούπολης και με το δίκιο τους αφού μπορεί ο βοσκότοπος στο Χαλικάκι να μην έχει αποδυτήρια αλλά αυτοί έχουν ΤΖΑΜΠΑ γραφεία!
Και επειδή ο χώρος είναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ και ανήκει στην ΕΤΑΔ ,κυβέρνηση και δανειστές μας τους παραχωρούν γραφεία ΤΖΑΜΠΑ για να ασκούν την "επαναστατική τους γυμναστική"! Θέλουν όπως βλέπετε και κρατική χρηματοδότηση εκτός από την ΚΑΤΑΛΗΨΗ που κάνουν στο χώρο γιατί μόνο αυτοί ξέρουν τις ανάγκες του λαού που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση τους έχει με μονοψήφιο ποσοστό!
Η ΣΟΒΙΕΤΙΑ αντιδρά ΛΟΙΠΟΝ στο να γίνει ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ στο ΧΑΛΙΚΑΚΙ γιατί δεν συμφέρει την ίδια μπορεί να χάσουν την τζάμπα στέγαση εάν ανοίξει η όρεξη του Ελληνικού Δημοσίου και της ΕΤΑΔ που έχουν υποχρέωση να αξιοποιήσουν τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ για να μην ξαναχρεοκοπήσουμε!
Από την απόφαση που θα πάρει η κυβέρνηση Μητσοτάκη στο θέμα αυτό θα κριθεί και η επιστροφή μας ή όχι σε ένα κόμμα που ήρθε στην εξουσία για να διορθώσει τέτοιες παθογένειες και να βάλει ΤΕΛΟΣ στο "τζάμπα" που πληρώσαμε ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ μας ΑΚΡΙΒΑ! Οι νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που έφερε για την ΕΤΑΔ το ΥΠΕΘΟ , κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Νταβατζήδες και μπράβους εμείς δεν θέλουμε , όσοι τους θέλουν ας τους "πληρώσουν"!
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου