
“Η απόφαση της δημοτικής αρχής Ψυρρόπουλου, σε συνεργασία με τον Ν. Χαρδαλιά και την κυβέρνηση της ΝΔ, σηματοδοτεί μια αλλαγή εποχής”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τοπική Επιτροπή Νοτίων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με την οποία ζητείται να περάσει στον Δήμο Ηλιούπολης η Δημόσια Περιουσία της ΕΤΑΔ και όχι “στα χέρια «επενδυτών» και εργολάβων”.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:
Το Χαλικάκι και η δημόσια περιουσία ανήκει στον λαό, όχι στο Υπερταμείο και στους εργολάβους!
Ανακοίνωση της Τοπικής Επιτροπής Νοτίων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Η Τοπική Επιτροπή Νοτίων συνοικιών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ χαιρετίζει τις κινητοποιήσεις των κατοίκων της Ηλιούπολης και στηρίζει τον αγώνα τους ενάντια στην απόφαση της δημοτικής αρχής του Στ. Ψυρρόπουλου, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής του Ν. Χαρδαλιά, για ενοικίαση του πάρκου στο Χαλικάκι από την ΕΤΑΔ Α.Ε. και την κατασκευή «βιοκλιματικού πάρκου» με χρηματοδότηση 5,2 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μια απόφαση με πολλές και βαριές αρνητικές συνέπειες:
Καταρχάς, με την απόφαση αυτή ο Δήμος Ηλιούπολης αναγνωρίζει και αποδέχεται την κυριότητα της ΕΤΑΔ Α.Ε. (Υπερταμείο) στο Χαλικάκι και σε όλα τα δημόσια κτήματα της Ηλιούπολης, κτήματα που τα έχουν κατακτήσει οι κάτοικοι με τους αγώνες τους χρόνια τώρα και που τα διαχειρίζεται ο δήμος ντε φάκτο.
Δημιουργείται προηγούμενο για περίπου 100 ακίνητα στην Ηλιούπολη, όπου η ΕΤΑΔ μπορεί να ζητήσει ενοίκιο ή να τα πουλήσει-«αξιοποιήσει» σε επόμενη φάση.
Γίνεται αποδεκτή και με τη βούλα του Δήμου η μεταβίβαση της δημόσιας περιουσίας στο Υπερταμείο, που δημιουργήθηκε από το 3ο μνημόνιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την ΕΕ και τους τοκογλύφους-δανειστές και το οποίο ψήφισαν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και λοιπές μνημονιακές δυνάμεις και συνεχίζει την υλοποίησή του η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Η απόφαση αυτή της δημοτικής αρχής Ψυρρόπουλου, σε συνεργασία με τον Ν. Χαρδαλιά και την κυβέρνηση της ΝΔ, σηματοδοτεί μια αλλαγή εποχής.
Εκφράζει τη σύγχρονη επέλαση του κεφαλαίου, των εργολάβων και του ρίαλ εστέιτ, στους ελεύθερους χώρους, στο παραλιακό μέτωπο, με εμβληματική την τερατούπολη του Λάτση στο Ελληνικό, σε κάθε χώρο ανάσας στις γειτονιές μας. Όλα για πούλημα, όλα για το κέρδος.
Σε αυτή τη «νέα εποχή» λεηλασίας που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ και στην ουσία της ακολουθούν όλα τα κόμματα (κεντροαριστερά και ακροδεξιά) που συναινούν σε αυτή την πολιτική αξιοποιούνται και τα εγκλήματα κατά του λαού και των εργαζομένων που έγιναν με τα μνημόνια, που επέβαλλαν η ΕΕ και το κεφάλαιο, και υλοποίησαν οι κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και οι συνεργάτες τους. Και τα οποία συνεχίζουν να ισχύουν, παρά την κοροϊδία πως «βγήκαμε από τα μνημόνια». Ο λαός δεν ξεχνά τα πεπραγμένα του καθένα και δεν πείθεται από όψιμες διεκδικήσεις, είτε από κόμματα είτε από δημοτικές παρατάξεις…
Στηρίζουμε τον αγώνα για να ακυρωθεί και να μην υλοποιηθεί η απόφαση της δημοτικής αρχής Ηλιούπολης για ενοικίαση του πάρκου στο Χαλικάκι από την ΕΤΑΔ και για «βιοκλιματικό πάρκο» με άφθονο τσιμέντο, με πρόγραμμα της Περιφέρειας.
Να περάσει στον δήμο Ηλιούπολης και σε όλους τους δήμους η δημόσια περιουσία από την ΕΤΑΔ. Κανένας χώρος πράσινου, κανένας ελεύθερος χώρος στα χέρια «επενδυτών» και εργολάβων.
Να καταργηθεί η ΕΤΑΔ Α.Ε. και το Υπερταμείο. Η δημόσια περιουσία στον λαό.
Όχι στη λεηλασία του Ελληνικού από τη Lamda και τον Λάτση, κάτω τα χέρια από τις παραλίες και το παραλιακό μέτωπο, τον Υμηττό, που θέλουν να τον κάνουν χώρο εξυπηρέτησης της τερατούπολης των πλουσίων στο Ελληνικό, με ΚΥΤ, αυτοκινητοδρόμους, τουριστικές υποδομές κλπ.
Αγώνας για να ανατραπούν οι μνημονιακές δεσμεύσεις, για την απελευθέρωση από τη φυλακή της ΕΕ.
Κάτω η κυβέρνηση και η πολιτική της φτώχειας, του πολέμου και της λεηλασίας, όχι στη συναίνεση και την εκλογική αναμονή σωτήρα.
Μόνο ο λαός σώζει τον λαό!
Γι’ αυτό το πιο σημαντικό είναι να δυναμώσει η συλλογική πάλη των κατοίκων από τα κάτω, όπως ξεκίνησε στην Ηλιούπολη. Τα μέλη και οι φίλοι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα συμβάλλουν με όλες τους τις δυνάμεις για να νικήσουν οι αγώνες!
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Κλέβοντας και το σύνθημα του ΚΚΕ " Μόνο ο λαός σώζει τον λαό" η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μπαίνει δυναμικά στο χορό των κινητοποιήσεων για τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ στο δήμο μας και ακόμα αναμένουμε τα κόμματα της ΝΔ , ΠΑ.ΣΟ.Κ, Ελληνική Λύση, Φωνή Λογικής, Ελπίδα για τη Δημοκρατία, να πάρουν δημόσια θέση για ένα θέμα που απασχολεί τους δημότες μας. Την ανακοίνωση αλιεύσαμε από το αριστερό site HlioupoliTimes.gr που πρωτοπορεί στον αγώνα να γίνει η ΔΗΜΟΣΙΑ περιουσία ΔΗΜΟΤΙΚΗ με πύρινα άρθρα που αναδεικνύουν το για αυτούς ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 40 χρόνων αγώνων προάσπισης της δημόσιας περιουσίας που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει για αυτούς ΔΗΜΟΤΙΚΗ τονίζοντας τον κομβικό ρόλο και πρωταγωνιστικό που έπαιξε σε αυτή την ιστορία ο αείμνηστος κομμουνιστής δήμαρχος Δημήτρης Κιντής! Για να μην τρίζουν λοιπόν τα κόκκαλά του ας συμμετέχουν όσοι τον έχουν πρότυπο στην πορεία της Πέμπτης που λαμβάνει ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ χαρακτήρα αφού το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ σύμφωνα με τους διοργανωτές του γίνεται σε συνεργασία της διοίκησης Ψυρρόπουλου με την κυβέρνηση Μητσοτάκη και τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Νίκο Χαρδαλιά! Τον μόνο που δεν ψηφίσαμε από όλους αυτούς είναι ο κος Ψυρρόπουλος άρα σύμφωνα και με την ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ οι ευθύνες μας για τα σημερινά αδιέξοδα είναι μεγάλες! Όχι πως μας απασχολεί τι λένε οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ και τα δεξιά δεκανίκια τους έχουμε άποψη για το θέμα και το δικό μας ΟΧΙ σε μια επωφελή για τους συνδημότες μας ΣΥΜΦΩΝΙΑ έχει να κάνει με το γεγονός πως ως πλειοψηφία δεν την αξίζουν αφού στήριξαν διαχρονικά διοικήσεις του δήμου μας που με κατσαπλιάδικες μεθόδους και με πολιτικές αποφάσεις διεφθαρμένων πολιτικών υφάρπαξαν μια τεράστια ιδιωτική περιουσία για να την μοιράσουν ως "λάφυρο" στους κατσαπλιάδες ψηφοφόρους τους. Τους έπιασε ο πόνος για το πράσινο αυτούς που λεηλάτησαν τα πάντα , έχτισαν ακόμα και μέσα στα ρέματα και που από όλα τα αυθαίρετα ακίνητα μέσα στον Υμηττό θέλουν να γκρεμίσουν έναν ναό! Ο λαός σίγουρα δεν ξεχνάει τα πεπραγμένα κυβερνήσεων και δημοτικών παρατάξεων του δήμου μας που με τις πολιτικές τους μας έφτασαν στα σημερινά μας αδιέξοδα. Το θέμα είναι πως εμείς ως ΔΕΞΙΟΙ διαβάζουμε διαφορετικά την ΙΣΤΟΡΙΑ αυτή σε αντίθεση με τη λαϊκιστική ΑΝΤΑΡΣΥΑ που θεωρεί λογικό για τρεις αιώνες ακόμα να μας ταίζουν οι δανειστές μας και εμείς να εξακολουθούμε να ζούμε πάνω από τις οικονομικές μας δυνάμεις. Εάν τα ακίνητα του ΔΗΜΟΣΙΟΥ παραχωρηθούν χωρίς μισθώματα σε δήμους για "αξιοποίηση" γρήγορα θα χρεοκοπήσουμε και πάλι όχι πως με τα ευτελή τιμήματα που δίνονται αυτά στην τοπική αυτοδιοίκηση θα ορθοποδήσουμε γρήγορα όπως το απαιτούν οι εποχές. Για την επένδυση στο Ελληνικό έχουμε αναφερθεί άπειρες φορές θα είχε ήδη ολοκληρωθεί εάν δεν δίνονταν από την κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου στην εταιρία του κ. Λάτση ως εποπτεύουσα ενός τόσο μεγάλου έργου και χωρίς να έχει καμία οικονομική δυνατότητα να το υλοποιήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου