"Την απόφασή μας να γίνει βιοκλιματικό πάρκο στο Χαλικάκι στηρίζουν οι συνδημότες μας , όλα τα υπόλοιπα είναι για μένα υποκρισία" αυτό ήταν το ρεζουμέ της σημερινής τοποθέτησης του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Αλληλεγγύης του δήμου μας κ. Γιάννη Πούλο για την επωφελή για τον δήμο μας συμφωνία με την ΕΤΑΔ για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ.








.jpeg)



