Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Τέταρτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα



Τέταρτο κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στην Αθήνα.

Πρόκειται για Ελληνίδα 36 ετών, η οποία ταξίδεψε πρόσφατα σε περιοχή της Ιταλίας. Μετά την επιστροφή της, εμφάνισε συμπτωματολογία.

Πληροφορίες αναφέρουν πως είναι καλά στην υγεία της και παραμένει σε απομόνωση στο Π.Γ.Ν.«Αττικόν».

Το περιστατικό διεγνώσθη στο Εργαστήριο Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, εντός της ημέρας θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...