
Ακούει κανείς εκεί ψηλά στη διοίκηση; Εδώ και δυόμισι χρόνια μια από τις προτάσεις μου στον αξιότιμο Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο κύριο Καλαρρύτη , υπεύθυνο της Εθελοντικής Ομάδας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας (όπου είμαι μέλος προς το παρών)ήταν η ομάδα αυτή, Ε.Ο.Π.Π.Δ.Η, να εκπαιδευτεί απο το Χαμόγελο του Παιδιού σε συνεργασία με την Δημοτική Αστυνομία στην εύρεση εξαφανισμένων ατόμων...


