ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: "Όχι στην αποχή" λέει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Μιχόπουλος και καλεί τους νέους μας να συμμετάσχουν στις εκλογές

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

"Όχι στην αποχή" λέει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Μιχόπουλος και καλεί τους νέους μας να συμμετάσχουν στις εκλογές

Δημήτρης Μιχόπουλος
Πριν από 6 χρόνια ακόμα μην έχοντας περάσει την 5η δεκαετία της ζωής μου είχα κι όλας ακούσει χαρακτηρισμούς για τη νέα γενιά. Ξεκινώντας απ’ τα παιδιά της γενιάς του πολυτεχνείου, τα παιδιά της μεταπολίτευσης, τα παιδιά της αλλαγής θεωρητικά χαρακτηρισμούς που προέρχονταν μέσα από μια πολιτική δράση.

 Στα 46 μου λοιπόν άκουσα ένα νέο προσδιορισμό. Η γενιά των 750€. Δεν πέρασε λίγος χρόνος και έγινε των 600€ και πολύ γρήγορα κυμάνθηκε ανάμεσα στα 400 με 500€. Χαρακτηρισμοί καθαρά οικονομικοί.

 Στη συνέχεια μιλήσαμε για αγανακτισμένη γενιά. Χαμένη γενιά και ως εκ θαύματος γενιά του καναπέ και του Facebook. σήμερα λοιπόν έχοντας ξεπεράσει κατά 2 χρόνια τη δεκαετία των 50 έχω στο δικό μου σπίτι δύο παιδιά που αύριο κάποιος θα τους δώσει έναν από αυτούς τους χαρακτηρισμούς. 

Εγώ ήμουν στο μεταίχμιο μεταξύ γενιάς του Πολυτεχνείου (ήμουν πολύ μικρός) γενιά της μεταπολίτευσης και της αλλαγής. Ατενίζοντας όλη αυτή τη διαδρομή αυτά τα χρόνια αλλά και λόγω επαγγέλματος μιλώντας καθημερινά με νέους ανθρώπους που με κάνουν να ξανανιώνω νέος αποφάσισα να προσφέρω ότι θα μπορούσε για να λείψουν ετικέτες ντροπής όπως «γενιά του καναπέ» από τη ζωή τους.

Ξέρω ότι δεν είμαι αυτός που κρατώντας ένα μαγικό ραβδάκι θα συνταράξω συθέμελα την κοινωνία. Όμως μπορώ να απλώσω το χέρι μου να πιάσω το δικό τους και ξεκινώντας μέσα από το Δήμο να δώσουμε όλοι μαζί στη λέξη Πολίτης και Πολιτική την πραγματική της αξία. 

Συνοδοιπόρος μου σ’ αυτό το δρόμο είναι ο Τάσος ο Ευσταθίου και όλος ο συνδυασμός Ηλιούπολη μπροστά. 

Απευθύνομαι σε όλους εσάς τους νέους και το μόνο που ζητώ είναι την Κυριακή στις 18 Μαΐου και στις 25 να μην γυρίστε την πλάτη στη διαδικασία των εκλογών ασχέτως με το τι θα επιλέξετε γιατί ακόμα και μια ψήφος μπορεί να αλλάξει πολλά. 

Σας καλώ και ελπίζω στις 16 του μήνα στις 8 η ώρα στην πλατεία εθνικής αντίστασης να έρθετε, να ακούσετε, να κρίνετε, να βρεθείτε απέναντί μας αλλά κυρίως να διεκδικήσετε ένα αύριο φτιαγμένο κι από σας. Σας περιμένω εκεί ή όπως συνηθίζετε να λέτε cu. 
Δημήτρης Μιχόπουλος 

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ηλιούπολης 

Αν μπορείς να φανταστείς κάτι, τότε είναι αληθινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: