ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνεις όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Ήδη καταφύγαμε στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για το δημοσίευμα του Ηλιουπολίτικου Βήματος

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ήδη καταφύγαμε στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για το δημοσίευμα του Ηλιουπολίτικου Βήματος

Ηλιουπολίτικο Βήμα
Το κατάπτυστο κείμενο των ανώνυμων συκοφαντών μου δεν θα έμενε βεβαίως αναπάντητο. Και βέβαια θέλω να μάθω ποια έμμισθη θέση είχα στον Δήμο Ηλιούπολης επί Δημαρχίας του κ. Αναγνώστου γιατί ούτε από έξω δεν πέρναγα.

Καμιά έμμισθη θέση δεν είχα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ΠΟΤΕ.

Δούλευα πάντα στον ιδιωτικό τομέα και το βιογραφικό μου είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο για όσους ανώνυμα με συκοφαντούν.

Τα Νέα της Ηλιούπολης όπως και το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ δεν χρειάζονται διαφήμιση.

Όσο για τα μνημόνια που είναι ευλογία μάλλον με μπερδεύουν με άλλο πρόσωπο γιατί εγώ ουδέποτε έχω γράψει ή ισχυριστεί κάτι τέτοιο.

Σε λίγες μέρες οι διαχειριστές του ιστολογίου που δεν μας "βλέπει" σε επισκεψιμότητα, (Δείτε και μόνη σας την θέση του στη alexa.com κάπου στις 21.000 !!!! στην Ελλάδα ) και θα το διαπιστώσετε θα γίνουν γνωστοί.

Εμείς αυτό μόνο θέλουμε και τίποτα παραπάνω. Άλλωστε έχουμε το δικό μας βήμα για να εκφράσουμε τις απόψεις μας.

Όσον αφορά τους ανώνυμους συκοφάντες μου ο κ. Δημητρόπουλος δεν ήταν ποτέ φίλος μου και ούτε τον έχω συναντήσει ποτέ από κοντά!!

Όχι δηλαδή πως αυτό θα ήταν κακό απλώς δεν τον γνωρίζω.

Τα υπόλοιπα τα αφήνουμε να τα κρίνετε εσείς που φυσικά γνωρίζετε καλά τον καθένα μας σε αυτή την Πόλη.

Οι κουκούλες και στο διαδίκτυο θα πέσουν η Δημοκρατία είναι παρούσα και φυσικά τιμωρεί όσους την επιβουλεύονται.

Σταύρος Μαρίνης. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα του Blogger της Google για τη φιλοξενία αυτού του ιστότοπου.
Θεωρητικά, είστε μπλόγκερ.
Συμμερίζομαι προσωπικά και ειμαι μαζί σας κατά των συκοφαντών.
Ωστόσο οι μπλόγκερς, οι παλιοί το ξέρουν, υπεραμύνθηκαν της ανωνυμίας.
Οι συκοφάντες βλάπτουν και αυτό το δικαίωμα στην ανωνυμία άλλων ανθρώπων.
Σε αρκετές δε περιπτώσεις πρόκειται ίσως για διαταραγμένα άτομα, που σκοπό έχουν να διαβάλλουν με κάθε τρόπο.