
Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Ηλιούπολη πάμε μπροστά” κος Τάσος Ευσταθίου μαζί με συνεργάτες του, παραβρέθηκαν μετά από πρόσκληση γονέων, στο 13ο Δημοτικό Σχολείο ως παρατηρητές στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, κατέγραψε τα προβλήματα του σχολείου και τα αιτήματα των γονιών, και ο κος Ευσταθίου μας ενημερώνει ότι:

.webp)

.png)

%20(1).jpg)


.png)



.webp)













%20(1).jpg)



%20(1)%20(1)%20(1).jpg)






.png)




