"Το 1997 χτίστηκε το στάδιο στο Χαλικάκι" είπε ο πρώην Αντιδήμαρχος Ηλιούπολης κος Σπύρος Προβιάς που ζήτησε να αποσύρει ο δήμος μας τη συμφωνία με την ΕΤΑΔ. "Δεν πρέπει να πληρώσουμε ενοίκιο για το Χαλικάκι!" υποστήριξε ο πρώην Αντιδήμαρχος Ηλιούπολης κος Σπύρος Προβιάς , της διοίκησης Θεόδωρου Γεωργάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου