Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Η δημοτική συγκοινωνία του δήμου Ηλιούπολης αλλάζει!



Δεσμευτήκαμε στο προεκλογικό μας πρόγραμμα ότι θα αναβαθμίσουμε τη Δημοτική Συγκοινωνία για τη βελτίωση της καθημερινότητας και σήμερα το κάνουμε πράξη με στρατηγική μετά από έναν διετή σχεδιασμό σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα του Δήμου Ηλιούπολης.
Από σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 τα δρομολόγια θα διεξάγονται από τις 7:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ.

Η σημερινή Δημοτική Αρχή αποδεικνύει έμπρακτα ότι οι ανάγκες της καθημερινότητας των πολιτών αποτελούν βασική της προτεραιότητα. Με συγκεκριμένο σχεδιασμό και υπευθυνότητα προχώρησε στην αναβάθμιση της Δημοτικής Συγκοινωνίας, ενός θεσμού με έντονο κοινωνικό χαρακτήρα και σημαντική συμβολή στην ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Σε μια περίοδο κατά την οποία οι μετακινήσεις γίνονται ολοένα πιο δύσκολες και το κυκλοφοριακό πρόβλημα εντείνεται, η σημερινή Δημοτική Αρχή επέλεξε να επενδύσει στη Δημοτική Συγκοινωνία και να ενισχύσει μια υπηρεσία που εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πολίτες, το οποίο ήταν διαχρονικό αίτημα των δημοτών και κατοίκων, που αναγκάζονταν να μετακινηθούν με ιδία μέσα ή να περπατήσουν μεγάλες αποστάσεις, γεγονός το οποίο δημιουργούσε προβλήματα μετακίνησης ειδικά στους ηλικιωμένους, τους μαθητές και τους εργαζομένους.

Η αναβάθμιση της Δημοτικής Συγκοινωνίας αφορά την εξασφάλιση τόσο των λεωφορείων μέσω προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΣΥ Α.Ε., όσο και την κάλυψη των αναγκών σε οδηγούς μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.

Η νέα σύμβαση προβλέπει τη στελέχωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας με πέντε επαγγελματίες οδηγούς, διασφαλίζοντας την πλήρη λειτουργία των δρομολογίων για τους επόμενους δώδεκα μήνες. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημότες μπορούν να συνεχίσουν να μετακινούνται με ασφάλεια, αξιοπιστία και συνέπεια προς το κέντρο της πόλης, το Μετρό, τις δημόσιες υπηρεσίες, τις αγορές και τις γειτονιές της Ηλιούπολης.

Σε συνεργασία με την Ο.Σ.Υ. Α.Ε. ο Δήμος Ηλιούπολης προχώρησε στη μίσθωση για δύο χρόνια δύο λεωφορείων τύπου Solaris 8.6 m (MIDI), με σκοπό την καλύτερη εξασφάλιση και εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών των κατοίκων της πόλης. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης συνεργασίας κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς θα συμβάλει στη διασφάλιση και αναβάθμιση των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών του Δήμου, στη βελτίωση της προσβασιμότητας των δημοτών και στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των μετακινήσεών τους με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο αποφεύγοντας χρονοβόρες διαγωνιστικές διαδικασίες αλλά και πολυδάπανες επιλογές.

Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι μια κατάκτηση για την πόλη μας και οφείλουμε να τη διαφυλάξουμε και να τη βελτιώνουμε διαρκώς.
 
Η απόφαση μας αυτή στηρίχθηκε από το σύνολο των δημοτικών συμβούλων της παράταξης μας, χωρίς να την ψηφίσει κανένας από την αντιπολίτευση.

Η επιλογή μας να εξασφαλίσουμε την αναβάθμιση της λειτουργίας της αποτελεί μια βαθιά πολιτική επιλογή υπέρ της ουσιαστικής βελτίωσης της καθημερινότητας που ελπίζουμε ότι θα προσφέρει ανακούφιση στις θέσεις στάθμευσης και αποσυμφόρηση στην καθημερινή κίνηση στους δρόμους από διαφορετικά σημεία της πόλης.
 
Θέλουμε μια Ηλιούπολη που να δίνει λύσεις στα πραγματικά προβλήματα των κατοίκων της !
Μια πόλη που να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες μετακίνησης, μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη ποιότητα ζωής. Με σχέδιο, υπευθυνότητα και σεβασμό στα χρήματα των δημοτών, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε υπηρεσίες που επιστρέφουν καθημερινά αξία στην κοινωνία.
Συνεχίζουμε!

Στάθης Ψυρρόπουλος 
Δήμαρχος Ηλιούπολης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...