
Σωματείο Εργαζομένων στον Δήμο: Η Δημόσια περιουσία δεν ΠΩΛΕΙΤΑΙ ούτε ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
Δημοσιεύτηκε 22 Ιουνίου 2026Στην “μάχη” της κινητοποίησης κατά του "ξεπουλήματος" της Δημόσιας Περιουσίας μπαίνει ενεργά και το Σωματείο Εργαζομένων στον Δήμο Ηλιούπολης. Με ανακοίνωσή-κάλεσμα το Σωματείο, δηλώνει καθαρά και χωρίς περιστροφές: “Καιρός να φτάσουμε αυτό τον αγώνα στο τέρμα του” και καλεί σε συμμετοχή στην κινητοποίηση της Πέμπτης 25 Ιουνίου.
Τα σωματεία της Ηλιούπολης δίνουν ραντεβού στο άγαλμα της Ειρήνης, γωνία λεωφόρου Ειρήνης και Πρωτόπαππα, ώστε να ενωθούν με το σώμα της πορείας που θα έρχεται από το Χαλικάκι με στόχο όλοι μαζί να πορευτούν προς το Δημαρχείο.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:
Τρίτη 16 Ιούνη η πρώτη ΛΑΪΚΗ συγκέντρωση – αντίδραση στο ΧΑΛΙΚΑΚΙ. Ο ΛΑΟΣ και Η ΝΕΟΛΑΙΑ έδειξαν ότι έχουν και το πείσμα και την θέληση να αποτρέψουν τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις στη δημόσια περιουσία, μετά την κατάπτυστη απόφαση της δημοτικής αρχής Ψυρρόπουλου.
Μάης του 2018, με απόφαση του ο Άρειος Πάγος, αποφαίνεται τελεσίδικα για τον Δημόσιο χαρακτήρα της καταπατημένης γης στην πόλη .
Ιούνης του 2018, η Κυβέρνηση Σύριζα περνάει στην αρμοδιότητα της ΕΤΑΔ, θυγατρική του Υπερταμείου, 10.119 ακίνητα του ελληνικού δημοσίου.
Μαζί τους, 74 δημόσιες εκτάσεις και 21 υποδομές της πόλης.
Είναι η περίοδος που η κυβέρνηση Σύριζα φορτώνει με το 3ο μνημόνιο τον ελληνικό ΛΑΟ και γεμίζει το σεντούκι των δανειστών και με την δημόσια γη.Τις εξελίξεις της περιόδου η τότε δημοτική αρχή Βαλασσόπουλου τις παρακολουθεί παθητικά και με την συνδρομή στελεχών της παράταξης του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, μπαίνει σε ένα παζάρι με την τότε ηγεσία της ΕΤΑΔ ώστε να παραχωρηθούν στο Δήμο 4 μεγάλα οικόπεδα (2 στην περιοχή του ΙΚΑ, Χαλικάκι, ποδηλατοδρόμιο ) εγκαταλείποντας τις άλλες δεκάδες εκτάσεις στις εμπορευματικές προθέσεις κυβερνήσεων και δανειστών.
Μάης του 2020, με απόφαση του το ΣτΕ κάνει εν μέρει δεκτές τις αιτιάσεις πέντε δήμων (μεταξύ αυτών Πάτρας, Αργυρούπoλης, κα) και ακυρώνει για τυπικούς λόγους την απόφαση της Κυβέρνησης Σύριζα.
Παρά το ότι η απόφαση του ΣτΕ, ήρε κάθε προσχηματική καθυστέρηση ώστε να δοθεί η μάχη και η δημόσια γη να φύγει από τα νύχια του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, η δημοτική αρχή Χατζηδάκη δεν την αξιοποίησε ποτέ, ούτε την διεκδίκησε απέναντι στην Κυβέρνηση της ΝΔ.
Η περιφρούρηση και η αξιοποίηση της δημόσιας γης στην πόλη δεν βρήκε χώρο φυσικά ούτε στην ατζέντα της σημερινής Δημοτικής αρχής του κ. Ψυρροπουλου, πάρα τους προεκλογικούς λεονταρισμούς της. Για δυο χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου, το μέγα πολιτικό ζήτημα της δημόσιας γης, κρίσιμο για την ζωή και τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης, είναι στο βαθύ σκοτάδι του ΤΑΙΠΕΔ.
Και ενώ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, η Δημοτική Αρχή εν μέσω τρικυμίας και πλήρους αδιαφορίας για την ιστορία της πόλης, ζητάει αδιάντροπα …τα ρέστα από τον ΚΙΝΤΗ, προετοιμάζοντας καθώς αποδεικνύουν οι πρόσφατες αποφάσεις της, το μεγάλο ξεπούλημα της, ξεκινώντας από το “ΧΑΛΙΚΑΚΙ”!
Το επιχειρηματικό μέτωπο που ξεδιπλώνεται στο Ελληνικό και στο μέτωπο της λεγόμενης Αθηναϊκής Ριβιέρας, μαζί με την πολιτική διαδοχικά των Κυβερνήσεων, εντείνουν την επιχειρηματική δραστηριότητα με αιχμή την δημόσια γη και συμπαρασύρει με γοργούς ρυθμούς και την πόλη μας .
Κάθε δημοτική αρχή, πολιτική και κοινωνική δύναμη στην πόλη που θέλει να εθελοτυφλεί απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να οδηγεί στην ΦΑΛΚΟΝΕΡΑ της εμπορευματοποίησης τον 40χρόνο αγώνα του ΛΑΟΥ της πόλης και δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε ως λαϊκό κίνημα!
Είναι η ώρα και πάλι ο λαϊκός παράγοντας να βάλει την δική του σφραγίδα και να αποτρέψει τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις.
40 χρόνια πριν η Δημοτική αρχή με επικεφαλής τον κομμουνιστή Δήμαρχο Δ. ΚΙΝΤΗ άνοιξε το δρόμο για την πόλη και το λαό της, με προτεραιότητα τις ανάγκες του, με πίστη και με μόνο όπλο τη συλλογική δράση. Με αυτό το όραμα κυνήγησαν λαός και δημοτική αρχή τους Νασταίους καταπατητές και έντυσαν την πόλη με όλες τις δομές που την ξέρουμε σήμερα.
Καιρός να φτάσουμε αυτό τον αγώνα στο τέρμα του και να κάνουμε πράξη το παλλαϊκό αίτημα:
Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ & ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΡΑ.
ΕΞΩ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ!
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Ανεβαίνει ο πήχης των διεκδικήσεων για τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ , μόνο οι κομμουνιστές την "προασπίζουν" ΦΑΙΝΕΤΑΙ από την παραπάνω ανακοίνωση! Όπως έδιωξαν τις βάσεις του ΘΑΝΑΤΟΥ, μας έβγαλαν από την Ε.Ε και την "αξιοποίησαν" για να στεγάσουν στα δημόσια ακίνητα τις κομμουνιστικές συλλογικότητές τους , σας καλούν ΤΩΡΑ να διώξετε και το ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ , μπας και ο χρεοκοπήσει η ΧΩΡΑ, και στην αναμπουμούλα κάνουν καμία "επανάσταση" και καταλάβουν το Μαξίμου! Είναι δυνατόν ουδείς κεντροδεξιός να συγχρωτιστεί με τα παράλογα και επικίνδυνα για την χώρα μας αιτήματά τους; Και όμως είναι όπως θα δείτε στην πορεία της Πέμπτης , αφού ο λαϊκισμός δεν έχει ΟΡΙΑ και έλκει πολίτες όλου του πολιτικού φάσματος. Στο "δίκαιο" αγώνα τους για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα κεκτημένα τους που κινδυνεύουν, προαφανέστατα και εμείς ως ΔΕΞΙΟ τοπικό ΜΜΕ δεν θα δώσουμε το παρών. Άλλωστε κεντροδεξιά κυβέρνηση έχουμε εάν ήθελε να χαρίσει τα οικόπεδα στους κομμουνιστές θα το είχε ήδη πράξει! Μάλλον ζορίζεται να το πράξει επειδή έχει διαφορετική αντίληψη για το δημόσιο συμφέρον, και κυρίως για το πως πρέπει να αξιοποιηθούν τα δημόσια ακίνητα , για να μην χρεοκοπήσει η χώρα μας και στο μέλλον! Τα σωματεία της Ηλιούπολης που δίνουν ραντεβού είναι όλα κομμουνιστικά, με ένα να κατέχει ακίνητο στο Χαλικάκι που του έχει παραχωρηθεί; (απόφαση δημοτικού συμβουλίου δεν βρίσκουμε) από διαδοχικές διοικήσεις του δήμου μας για να ασκεί τα συνδικαλιστικά του καθήκοντα! Να διαδηλώσουν αυτοί για να μην τους ζητηθεί ενοίκιο το καταλαβαίνουμε, να πάμε εμείς να προασπίσουμε το δικαίωμά τους στο ΤΖΑΜΠΑ δεν το θεωρούμε λογικό! Άλλωτε το δικό μας ΟΧΙ στη συμφωνία έχει αιτιολογηθεί από την πρώτη στιγμή ( δες ΕΔΩ) . Θεωρούμε ευνοική για τα συμφέροντά των συνδημοτών μας τη συμφωνία του δήμου μας με την ΕΤΑΔ αλλά όχι ΔΙΚΑΙΗ , αφού το Αστικό Κράτος δεν πρέπει να επιβραβεύει την κλεψιά στην οποία το ίδιο συμμετείχε ΕΝΕΡΓΑ και ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ως κλεπταποδόχος. Άλλωστε κανένας αγώνας συνδημότη μας δεν οδήγησε στη "δικαίωση".Μια πολιτική απόφαση που πάρθηκε από μια κυβέρνηση ΚΛΕΦΤΟΠΑΣΟΚ και που το πλιάτσικό της ολοκληρώθηκε από την Ελληνική Δικαιοσύνη την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΕΛ , τότε που όχι μόνο ήλεγχαν τους αρμούς της Εξουσίας αλλά δημιούργησαν με δικαστικούς λειτουργούς υποχείριά τους ανύπαρκτα σκάνδαλα, αρκούσαν για την οριστική υφαρπαγή μιας ιδωτικής περιουσίας. Ο λαός με την ψήφο του το 2019 έστειλε τους κατσαπλιάδες σπίτια τους, κάτι που θα πράξει και το 2027 αφού η χώρα μας δεν θα γυρίσει ΠΙΣΩ. Οι κατηγορίες του κομμουνιστικού σωματείου για τάχα εμπορευματοποίηση της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ από την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι άδικες απόρροια της απόγνωσής τους μην χάσουν οι ίδιοι τα "λάφυρά" τους. Για τα ανιδιοτελή κίνητρα των κομμουνιστών δημάρχων και το τι έχουν προσφέρει η ΙΣΤΟΡΙΑ έχει αποφανθεί , ακόμα και σε έναν δήμο που τμήμα της κεντροδεξιά της πόλης παλεύει να τους "αναστήσει", υιοθετώντας διαχρονικά τις επιζήμιες ιδεοληψίες τους. Ποιες δομές έγιναν στην πόλη μας και από ποιους γνωρίζουν ακόμα και τα λίγα άτομα που θα πάνε σε μια πορεία εκτόνωσης των δικών τους πολιτικών αδιεξόδων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου