Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Να έχει άραγε η ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης άποψη για τη συμφωνία του δήμου μας με την ΕΤΑΔ για το ΧΑΛΙΚΑΚΙ;



Και βέβαια έχει άποψη αφού τα μέλη του Δ.Σ που εκλέχθηκαν με διαδικασίες που οδήγησαν εμάς μακριά από το κυβερνών κόμμα,  μένουν στην Ηλιούπολη και επιδεικνύουν ενδιαφέρον για τα κοινά της. 

Μέσα στο σημερινό Δ.Σ της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης,  υπάρχει ένας πρώην δημοτικός σύμβουλος της πόλης μας (ο σημερινός πρόεδρός της κος Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος) και πέντε τουλάχιστον πρώην υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι! 

Το θέμα της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ στην πόλη μας απασχολεί ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ τον δήμο μας και αυτοί τουλάχιστον που ασχολούνται με τα κοινά,  έχουν αποκτήσει ΑΠΟΨΗ για το θέμα. 

Επειδή τουλάχιστον τέσσερα από τα μέλη της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης θα είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι το 2028 ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΤΕ την άποψή τους για αυτό το θέμα προεκλογικά! 

Τώρα αναμένουν και αυτοί τους βουλευτές του Νοτίου Τομέα του κόμματος να αρθρώσουν μία λέξη, και θα αναμένουν για πολύ καιρό ακόμη , αφού η ΕΤΑΔ δεν δρα μόνη της ελέγχεται από το ΔΗΜΟΣΙΟ και κυβέρνηση είναι σήμερα η ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη , και όχι ο "κακός" Τσίπρας που έστειλε τα δημόσια ακίνητα για 99 χρόνια στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ! 

Άμα ήθελε η κυβέρνηση της ΝΔ έδινε ΜΑΧΗ και τα έπαιρνε , αλλά οι βουλευτές της που συνεγελάζονται με τον πρόεδρο της ΕΤΑΔ κ. Πολίτη ( καθαρά δική τους επιλογή) δεν έχουν καμία διάθεση για "επαναστάσεις" , που θα ζημιώσουν τη χώρα. 

Αντίθετα σε "επαναστάσεις" που θα ζημιώσουν το δήμο μας,  συμμετέχουν κεντροδεξιά στελέχη της πόλης μας , αναζητώντας καρέκλα ευθύνης στις προσεχείς δημοτικές εκλογές! 

Από τα μέλη του Δ.Σ της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης μόλις ένας συμμετείχε στις κινητοποιήσεις που έχουν γίνει έως σήμερα , και αυτός ανήκε στην ομάδα Ρέππα που εάν επικρατούσε στις εσωκομματικές εκλογές της πόλης μας,  θα είχε ήδη βγάλει ανακοίνωση για ένα θέμα , που απασχολεί τους δημότες μας. 

Αυτοί απλώς ΣΙΩΠΟΥΝ , γιατί είναι λίγοι! 

ΥΓ: Η ΟΝΝΕΔ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ έβγαλε ανακοίνωση για τα έκτροπα που είχαν γίνει στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας όταν συζητήθηκε το θέμα της συμφωνίας του δήμου μας με τη ΕΤΑΔ "ξεχνώντας" να γράψει μισή αράδα για το ΘΕΜΑ! Άρα μην αναρωτιέστε τι λέει η ΝΔ για τη συμφωνία αυτή εκτός και είσαστε ηλίθιοι και δεν καταλαβαίνετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...