Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ο Αραμπατζής είπε όσα λέει η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας και αποδοκιμάστηκε από τους βολεμένους της ΣΟΒΙΕΤΙΑΣ μας!

 

Ο Γαβριήλ Αραμπατζής με τον υφυπουργό Εσωτερικών κ. Σπανάκη 

Η αντιπαράθεση του επικεφαλής της παράταξης "Η πόλη που θέλω" κ. Γαβριήλ Αραμπατζή  με το "κουβαλημένο" κοινό από συγκεκριμένες παρατάξεις της αριστεράς στο τελευταίο έκτακτο δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας και η θαραλλέα στάση που επέλεξε να κρατήσει σε αυτό,  σίγουρα δεν δικαιώνει όσους εξακολουθούν να ψηφίζουν στις εθνικές εκλογές ΚΟΜΜΑΤΑ που διατηρούν στη χώρα μας το ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ και το ενισχύουν με νομοθετικές τους ρυθμίσεις, αλλά όσους εδώ και χρόνια αναδεικνύουν παθογένειες της πόλης μας. 

Έτσι στη συγκέντρωση της Πέμπτης "χωράνε" διοικήσεις του δήμου μας που ανέχτηκαν επί δεκαετίες την ΜΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ αλλά όχι αυτές που με γνώμονα την λογική θεωρούν και τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ αναγκαία για την διάσωση της χώρας μας αλλά και λογικό τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ να την διαχειρίζεται ο ιδιοκτήτης της,  και όχι διάφορες συλλογικότητες της πόλης που έστησαν σε αυτήν τα "μαγαζάκια" τους απαιτώντας και πετυχαίνοντας να τους πληρώνει ο δήμος μας ( δηλαδή εμείς) ΦΩΣ ΝΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! 

Τι κακό δηλαδή είπε ο κος Γαβριήλ  Αραμπατζής; Πως δεν είναι αξιοποίηση η ΔΩΡΕΑΝ παραχώρηση των δημοσίων ακινήτων σε φίλους , και φιλικούς φορείς  που συμβαίνει για δεκαετίες στην πόλη μας;  Πως δεν είναι αξιοποίηση η παραχώρηση αθλητικών εγκαταστάσεων της πόλης μας με ευτελή ετήσια ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ σε αθλητικούς συλλόγους που δυσφημούν το δήμο μας; 

Κάποιοι θα ήθελαν τον δεξιό κ. Γαβριήλ Αραμπατζή να παραγνωρίσει όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει πράξει το κόμμα στο οποίο ανήκει,  και να έρθει στο δημοτικό συμβούλιο να το "παίξει" Κιντής! 

"Τσάμπα μάγκας" δηλαδή σαν όλους αυτούς που κατάντησαν την πόλη μας στα σημερινά της χάλια. Αυτούς που θεωρούν πως θα υφαρπάξουν την καρέκλα ενός δημάρχου που εξελέγη πριν τρία χρόνια με ποσοστό 61% , έχοντας γίνει ουρά του προηγούμενου συριζαίου δημάρχου κ. Χατζηδάκη  και της
"Λαϊκής Συσπείρωσης Ηλιούπολης" του 12% που ορθώς αντιδρά αφού μια σειρά κομμουνιστικών συλλογικοτήτων κάνουν σήμερα ΔΩΡΕΑΝ χρήση των δημοσίων ακινήτων. 

Η πόλη ψήφισε για να φύγει ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης το 2023 , και φυσικά δεν θα ψηφίσει το 2028 για να επιστρέψει αυτός ή κάποιοι άλλοι επικεφαλής που διακατέχονται από τις ίδιες ιδεοληψίες. 

Οι ίδιοι "ψεκασμένοι" πολίτες που αμφισβητούν την πρωτοκαθεδρία της ΝΔ στην κεντρική πολιτική σκηνή , αμφισβητούν στο δήμο μας πως η πλειοψηφία των συνδημοτών μας τάσσεται υπέρ της επένδυσης στο ΧΑΛΙΚΑΚΙ.  

Ο κος Γαβριήλ Αραμπατζής και ο κάθε κεντροδεξιός ψηφοφόρος αυτής της πόλης είναι αδύνατον να συγχρωτιστεί με όσους βλέπουν την οιαδήποτε επένδυση που πάει να γίνει στο δήμο μας ως  ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ. 

Τι ξεπουλάει η σημεριινή διοίκηση Ψυρρόπουλου;  Ακίνητα που φρόντισαν οι "αγώνες" όλων των προηγούμενων δημάρχων να χαρακτηριστούν δημόσια; Έχει έστω ένα τ.μ από τα ακίνητα Νασταίων και πλέον δημοσίων ακινήτων  , ο δήμος μας;  Έχει ιδιοκτησία σε αυτά΄,  όπως θα αποκτήσει για 30 χρόνια στο Χαλικάκι; Μήπως νομίζουν πως η ΝΔ ήρθε στην κυβέρνηση για να προικίσει βλαχοδήμαρχους; Μήπως θεωρούν πως οι βουλευτές Νοτίου Τομέα της ΝΔ συμφωνούν με όσους παίζουν σήμερα τους "κατσαπλιάδες" , και ζητούν στασιμότητα και όχι ανάπτυξη της πιο υποβαθμισμένης περιοχής του δήμου μας; 

Πόσα ακίνητα "χάρισαν"  από την περιουσία Νασταίων με παραλείψεις τους διοικήσεις του δήμου μας , σε άλλους καταπατητές;  Γνωρίζουν οι δημότες μας πως "αξιοποιούνται" αυτά τα ακίνητα που με την ΑΝΟΧΗ της ΕΤΑΔ παραχωρεί ο δήμος μας χωρίς καν  να του ανήκουν,  σε διάφορες συλλογικότητες και αθλητικούς συλλόγους; 

Τα γνωρίζουν και για αυτό θα γυρίσουν την πλάτη στην πορεία διαμαρτυρίας της Πέμπτης όπου σε αυτή θα παραβρεθούν όσοι επέλεξαν ένα ανέξοδο και "ηρωϊκό" ΟΧΙ επειδή δεν κάθονται σε καρέκλες ευθύνης.  Όταν και εάν κάτσουν σε αυτές θα κατανοήσουν πως με το Ελληνικό Δημόσιο και την ΕΤΑΔ δεν μπορούν να τα βάλουν.  δεν είναι ένας βοσκός , εκεί διακυβεύονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα τα οποία ενώ κατανοούν , συνεχίζουν και λαϊκίζουν! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...