Η αγάπη των Νεοδημοκρατισσών και Νεοδημοκρατών του Νοτίου Τομέα προς το πρόσωπο του υπουργού και βουλευτή της ΝΔ κ. Τάκη Θεοδωρικάκου γέμισε σήμερα γνωστό μαγαζί της παραλιακής στον Άλιμο όπου είχε σήμερα εκδήλωση ο υπουργός Ανάπτυξης.
Στο κάλεσμά του ανταποκρίθηκαν εκατοντάδες πολίτες που πιστεύουν στη ΝΔ , και θέλουν να δώσουν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη ακόμα μία θητεία και φυσικά να στείλουν τον κ. Τάκη Θεοδωρικάκο και πάλι στη Βουλή!





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου