Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Γιάννης Τσαρπαλής: Υπάρχει κάποιος που έχε κάτι άλλο;

Με αφορμή τα όσα συμβαίνουν σήμερα στο δήμο μας ο πρώην δήμαρχος Αργυρούπολης και νυν πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης  κος Γιάννης Τσαρπαλής ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάποια ελάχιστα δικόγραφα από την υπόθεση με τα Ναστέϊκα όπως ο ίδιος την  αποκαλεί , που αποδεικνύουν πως μετά από μισό αιώνα περίπου το Ελληνικό Δημόσιο ανακάλυψε την "πραγματική" έκταση του Κτήματος Καρρά θεωρώντας τους κληρονόμους Νάστου  καταπατητές , χωρίς βέβαια ουδέποτε να τους τιμωρήσει!

Έτσι μάλλον ξεγελάστηκε από τα έγγραφα που κατείχε ένας  βοσκός και ο προοδευτικός βουλευτής Σπύρος Θεοδωρόπουλος ο οποίος σε υπόμνημα του στο Βουλή το 1920 υπολογίζει την έκταση του κτήματος Καρρά σε 15.000 στρέμματα (υπόμνημα που βρίσκεται στο αρχείο του αείμνηστου πρωθυπουργού Βενιζέλου) . Δεν θα δικάσουμε ξανά μια υπόθεση που έχει κριθεί αλλά θεωρούμε αναγκαίο μιας και η πόλη ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους για να διεκδικήσει όσα της έμαθαν να θεωρεί αυτονόητα,  πρέπει να είναι ενημερωμένη. Για τον σκοπό αυτό η κεντρική διοίκηση δηλαδή η κυβέρνηση που καλείται να κάνει  τώρα νομοθετική ρύθμιση για να αποδώσει αυτά σε δήμους,  πρέπει να τους εξηγήσει ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ δεν πρέπει να γίνει! Η νομική υπηρεσία του δήμου μας εκτός από την άποψή της για τη συμφωνία ΕΤΑΔ και δήμου μας για το Χαλικάκι και εάν αυτή ανατρέπει τις διεκδικήσεις μας στα υπόλοιπα ακίνητα Νασταίων,  θα πρέπει  δώσει και κανένα έγγραφο στη δημοσιότητα για τη "μεγάλη ΝΙΚΗ" μας εναντίον των "καταπατητών" για να αντιληφθούν και δημότες που έχουν άλλη άποψη για το Αστικό Κράτος,  το "έγκλημά" του! Δεν θα το πράξουν γιατί γνωρίζουν καλά πως ο δήμος μας δεν είχε ποτέ στην κατοχή του κανένα συμβόλαιο ή νομιμοποιητικό έγγραφο για κατοχή των κτημάτων αυτών , και απλώς πάλεψε για να αποδοθούν αυτά στο κράτος αμφισβητώντας την έκταση του κτήματος ή τσιφλικιού Καρρά. "Δεν μπορεί ένας ιδιώτης να έχει έκταση σχεδόν όλου του σημερινού δήμου μας"  είπαν καλό θα ήταν να πάρει τις εκτάσεις αυτές το Ελληνικό Δημόσιο. Το κράτος στην περίπτωση των Νασταίων αγνόησε τις τεράστιες ΔΩΡΕΕΣ τους στις κοινότητες και μετέπειτα δήμους , δεν ζήτησε ποτέ πίσω τα χρήματα που έδωσε για απαλλοτροιώσεις  σε αυτούς για να γίνουν κοινωφελή έργα σε εκτάσεις τους,  και το κυριότερο δεν φυλάκισε όσους σύμφωνα με την απόφαση ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ πάνω από 6000 στρέμματα γης που δεν τους ανήκε! Για μισό αιώνα δηλαδή ένα κράτος εξαπατήθηκε, και όταν ανακάλυψε την ΑΠΑΤΗ,  άφησε ατιμώρητους τους ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ! Τώρα ας σας φαίνεται λογικό όλο αυτό βγείτε στους δρόμους να διεκδικήσετε από το κράτος - κλεπταποδόχο μια τεράστια έκταση που έκλεψε από έναν ιδιώτη με την βοήθεια δήμων όπου οι αιρετοί τους έχτισαν και θα ξανακτίσουν και στο μέλλον πολιτικές καριέρες εάν το Κράτος δεν βάλει ΟΡΙΣΤΙΚΟ STOP σε τέτοιες συμπεριφορές. 


Στα δικαστήρια οι δήμοι Αργυρούπολης , Ηλιούπολης , παρενέβησαν υποστηρίζοντας πως αυτά ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο στερούμενοι εγγράφων (συμβολαίων)  που θα αποδείκνυαν δική τους ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ. Παράλληλα άλλοι συνδημότες μας με ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑ πάνω σε αυτά τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ απέκτησαν περιουσίες! 

Δείτε και μερικά έγγραφα που βγήκαν αποσπασματικά στη δημοσιότητα από όσους αναδείχτηκαν πολιτικά μέσα από αυτούς τους αγώνες και ετοιμαστείτε για τους νέους που θα αναδείξουν άλλα πολιτικά πρόσωπα που μη έχοντας κάτι ουσιαστικό να προσφέρουν στην επίλυση των προβλημάτων μας, μας τάζουν ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ που ουδέποτε μας ΑΝΗΚΑΝ στο δήμο μας! 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...