
Τα όσα θλιβερά, πρωτοφανή και ντροπιαστικά εκτυλίχθηκαν χθες το βράδυ στο
Δημοτικό Συμβούλιο, τα οποία δυστυχώς έκαναν την
Ηλιούπολη πρώτο θέμα πανελλαδικά, αποτελούν την απόλυτη κατάρρευση μιας
Δημοτικής Αρχής που
ξέμεινε από επιχειρήματα. Είναι
αυτονόητο και προφανές ότι καταδικάζουμε απερίφραστα τέτοιες εικόνες ντροπής, που αμαυρώνουν τον θεσμό του
Δημοτικού Συμβουλίου και την ιστορία της πόλης μας. Όταν όμως η
Δημοτική Αρχή στερείται πολιτικών θέσεων για να υπερασπιστεί μια
ολέθρια απόφαση, όπως φάνηκε και στο
Δημοτικό Συμβούλιο, είναι μοιραίο να καταφεύγει στη
νευρικότητα, τις
προσωπικές επιθέσεις και το
χάος.