Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

Ενδιαφέρουσα η ανάρτηση του Αντιδημάρχου Διοίκησης & Δημοτικής Αστυνομίας κ. Παναγιώτη Κόκλα - Άλλη μια αυθαίρετη περίφραξη πεζοδρομίου έπεσε και αυτό είναι θετικό

 


Ακόμα ένα πεζοδρόμιο απελευθερώθηκε για τους συνδημότες μας και φυσικά μόνο ως θετικό γεγονός μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ελπίζουμε σε ανάλογη συνέχεια και σε άλλους χώρους παράνομα κλεισμένους ή κατειλημμένους από ιδιώτες.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...