ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ο Γιώργος ο Μπενάς που είναι ;

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Ο Γιώργος ο Μπενάς που είναι ;

Δεν ξέρω για ποιους λόγους δεν κατεβαίνει ο συμπολίτης μας ο Γιώργος Μπενάς στις δημοτικές εκλογές. Αυτό που ξέρω είναι πως ως δημοτικός σύμβουλος ήταν ιδιαίτερα εργατικός την περίοδο 2010-2014 που τον τιμήσατε με την ψήφο σας στο ψηφοδέλτιο του ΕΝΑΚ. Επειδή και ο ίδιος γνωρίζει πως τον εκτιμώ για την εργατικότητά του αλλά και για το πνεύμα προσφοράς που τον διακρίνει περίμενα πως θα ήταν υποψήφιος και θα τον  παρουσίαζα ευχαρίστως έτσι και αλλιώς γιατί πιστεύω πως θέλει και μπορεί να προσφέρει για την πόλη μας.
Από την άλλη σκεφτόμουνα πως γιατί λες για τους άλλους που δεν τον ψήφισαν και δεν λες για σένα. Μα εγώ είμαι ξεκάθαρος πως ψηφίζω σε όλες τις εκλογές με πολιτικά κριτήρια δεν πιστεύω στους "ανεξάρτητους" και ούτε θεωρώ πως όλοι όσοι είναι υποψήφιοι με παρατάξεις που έχουν κεντροδεξιό πρόσημο είναι εκ προοιμίου καλύτεροι από κάποιους άλλους με άλλο πρόσημο.

Γι΄αυτό και από την δική μου πλευρά παλεύω ώστε η ΝΔ να δίνει ευκαιρίες σε ικανούς και όχι σε λαμόγια. Δεν καταφέρνω και πολλά πράγματα παρά να είμαι το "μαύρο πρόβατο" που γίνεται λύκος κάθε φορά που ανταμείβεται ο άχρηστος εις βάρος του ικανού. Και στην δική μας παράταξη συμβαίνει πολύ συχνά. Από ότι βλέπω και στις άλλες παρατάξεις.

Πάντως εάν ήμουν εγώ δήμαρχος και ήθελα λόγω απλής αναλογικής να διευρύνω την παράταξη με ικανούς θα έκανα πρόταση στον Μπενά. Γιατί ο Μπενάς είναι σαν και μένα μάχεται τους "μηχανισμούς" και έχει ΑΠΟΨΗ. 



Και φυσικά τα γράφω αυτά από μόνος μου έτσι γιατί θέλω να ξέρετε πως βλέπω και χωρίς μπλε γυαλιά για όσους με κατηγορείτε. Εάν και βέβαια τώρα τελευταία ακούω και διάφορα άλλα που δεν έχουν καμία σχέση με εμένα ως προσωπικότητα. Εάν κρίνουμε με βάση τους επικεφαλής ο καλύτερος είναι ο Βασίλης Βαλασόπουλος, από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλά που δεν έκανε η διοίκησή του, είναι όμως και η μόνη που παραδίδει πλεόνασμα και όχι ελλείμματα όπως όλες οι προηγούμενες διοικήσεις.



Και για το κλείσουμε ο Μπενάς έπρεπε να είναι επιθυμητός από όσους θέλουν να αλλάξουν αυτή την πόλη. Μπορεί και να ήταν και να σιχάθηκε την υποκρισία αλλά εάν δεν ήταν βγάζω ΚΟΚΚΙΝΗ κάρτα σε όλους τους επικεφαλής που δεν τον σκέφτηκαν ως μια πολύ καλή επιλογή τους.





Ο Μπενάς κάνει έργο με την αγαπημένη μας ομάδα την Ηλιούπολη, το παλεύει να οργανώσει και τα μαγαζιά της περιοχής για να προωθήσει τα αιτήματά τους. Δεν είναι πως ο Μπενάς έχει ανάγκη εγώ θεωρώ πως η πόλη πρέπει να αξιοποιεί τους δραστήριους συνδημότες μας . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: