ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Εξακολουθούμε και πιστεύουμε πως ο Άγγελος Κάνδηλας είναι μια καλή επιλογή

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Εξακολουθούμε και πιστεύουμε πως ο Άγγελος Κάνδηλας είναι μια καλή επιλογή

Επειδή δεν μου αρέσουν οι εκκρεμότητες , και επειδή υπάρχουν και οι "καλοθελητές" βάζω νωρίτερα κάτι που θα έκανα σαφέστατα σε χρόνο πιο κοντά στις εκλογές. Πριν κάποιες μέρες ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα ενός συνδημότη μας που θεωρώ αξιόλογο και ικανό για να ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης.

Ο λόγος για τον "ενεργό πολίτη" Άγγελο Κάνδηλα. Επειδή χθες βρέθηκα σε καφέ της πόλης και πληροφορήθηκα πως κυκλοφορεί η φήμη πως δεν μιλιόμαστε να τονίσω πως είναι αδιανόητο για μένα να βάζω πάνω από φιλίες κομματικές ( ή μάλλον δημοτικές παραταξιακές είναι ο σωστός όρος) επιλογές.
ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΝΔΗΛΑ 

 Για τον Άγγελο που  σας παρουσιάζουμε παραπάνω το φυλλάδιό του δεν έχω κανέναν ενδοιασμό πως είναι χρήσιμος για τα κοινά της πόλης. Διαφωνίες πολλές έχουμε και γίνονται και ΔΗΜΟΣΙΑ μέσω των ιστολογίων που διατηρούμε, όμως ούτε υπάρχει έχθρα ανάμεσά μας , και φυσικά μιλιόμαστε.

Ο ίδιος είναι πεπεισμένος πως ο Τάσος Ευσταθίου θα είναι ένας καλός δήμαρχος εγώ σας τα έχω γράψει.

 Ο ίδιος είναι αισιόδοξος πως η δημοτική παράταξη "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" θα πάει καλά στις προσεχείς εκλογές εγώ είμαι πεπεισμένος πως δεν θα πάει. 

Κατά τα άλλα παραμένουμε φίλοι για να διαφωνούμε, άλλωστε είναι περισσότερο παραγωγικό από το να συμφωνούμε ψεύτικα και υποκριτικά. Σε λίγες μέρες κάποιος από εμάς θα έχει δικαιωθεί για τις προβλέψεις του και κάποιος όχι. 

Του χαρίζουμε και την παλιά μας ανάρτηση εν όψει των εκλογών του 2014 και φυσικά πιστεύουμε όπως και τότε πως είναι μια καλή επιλογή για το επόμενο δημοτικό συμβούλιο. 

Πατήστε εδώ να δείτε τι γράφαμε για τον Άγγελο τον Απρίλιο του  2014

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: