Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο πρόεδρος της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης κ. Στάθης Ευσταθόπουλος μας ενημέρωσε για την πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ που έγινε όπως βλέπετε σε εξωτερικό χώρο λόγο της πανδημίας.
Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο πρόεδρος της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης κ. Στάθης Ευσταθόπουλος μας ενημέρωσε για την πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ που έγινε όπως βλέπετε σε εξωτερικό χώρο λόγο της πανδημίας.

Στην κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το πράσινο στην πόλη μας αναφέρεται ο συνδημότης μας κος Παπαμώκος . Στην τελευταία μέχρι την επόμενη που έπεσε στην αντίληψή μας αναφέρεται όπως βλέπετε παραπάνω στο πράσινο που δεν υπάρχει πλέον στην πλατεία Φλέμινγκ!


Την αντίθεσή τους στο νέο νομοσχέδιο που ρυθμίζει τα εργασιακά δείχνουν οι συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ αφού μέσα σε αυτό εμπεριέχεται και διάταξη με την οποία ορίζεται πως θα πραγματοποιούνται οι απεργίες στο μέλλον.

Αφού ολοκλήρωσε το ρεπορτάζ του ο Άγγελος Κάνδηλας για την ποδηλατική βόλτα που πραγματοποιήθηκε χθες στην πόλη πήγε να δει και σε τι κατάσταση είναι εξωτερικά τουλάχιστον η ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης.


Οι πολλοί επιβραβεύουν τα ΜΜΕ με ΑΠΟΨΗ και ξεκάθαρες κουβέντες αυτά που έχουν ξεφτιλίσει πολλάκις φορές τους διεφθαρμένους και "ψεκασμένους" της πόλης μας.








Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...