
Το παρακάτω κείμενο είναι από την ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ και υπογράφεται από τον κ. Θοδωρή Χορόζογλου ( τον οποίο δεν γνωρίζουμε για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις) το κείμενο περιέχει ΑΛΗΘΕΙΕΣ τις οποίες εμείς δεν θα αποκρύπταμε και πάνω στα θέματα που θέτει θα θέλαμε να τοποθετηθούν οι επικεφαλής ΟΛΩΝ των δημοτικών παρατάξεων. Είναι το ΣΜΑ αναγκαίο κακό; Πρέπει να φύγει ή να μείνει; Και βέβαια εάν φύγει όπως ζητάνε π.χ για το ΚΥΤ Υμηττού που θα πάει; Ωραίο το άρθρο διαβάστε το αφού δεν θέλησαν εκεί στην ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ να λαϊκίσουν αλλά να σας παρουσιάσουν ένα διαχρονικό πρόβλημα.




Στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές του Οκτωβρίου, θα δώσω και εγώ τον αγώνα μου με τον Στάθης Ψυρρόπουλος - Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης ''Πρώτα η Ηλιούπολη'':
.jpg)

















Άλλα δύο νέα παιδιά της πατρίδος μας "έπεσαν" πάνω στο καθήκον για να σώσουν τα δάση της χώρας μας δηλ. τις ίδιες τις ζωές μας.


Σήμερα σας παρουσιάζω την Ελένη Δεμοιράκου ως υποψήφια δημοτική σύμβουλο στο συνδυασμό μας 




.png)










.jpg)
