ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ωραίο το σύνθημα αλλά το όλοι μαζί δεν γίνεται πάντα για καλό σκοπό

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ωραίο το σύνθημα αλλά το όλοι μαζί δεν γίνεται πάντα για καλό σκοπό

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΛΟ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ; ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2010 ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ 

Η αφίσα του Παναγιώτη τον οποίο δεν γνωρίζω για να μην έχουμε και πάλι παρεξηγήσεις μου έδωσε αφορμή για να γράψω το παρακάτω κείμενο.



Λογικά θα έπρεπε όλοι οι Έλληνες όταν χρεοκοπήσαμε και μάθαμε (γιατί κάποιοι κακοί δικοί μου συνάδελφοι σας έκρυβαν) την τραγική ΑΛΗΘΕΙΑ του δημόσιου Χρέους των 350 και πλέον δις ευρώ με πνεύμα αλληλεγγύης να αναζητήσουμε λύσεις.

Θα έπρεπε πρώτα να καταλάβουμε γιατί φτάσαμε ως εδώ. Για το λόγο αυτό σας παρακαλώ να κάνετε κλικ  εδώ και να διαβάσετε αυτό το κείμενο. Είναι ενός πολύ καλού συναδέλφου μου.

Πάμε τώρα στην κάρτα του Παναγιώτη. Το μήνυμα σαφές και όμορφο στην πράξη όμως αποδεικνύεται στον Δήμο μας πως ήταν καταστροφικό.

Όλα τα γρανάζια το μπλε, το κόκκινο , το πράσινο , το ρόζ (το ξέχασες Παναγιώτη και αυτοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ "επιθετικοί" και ανυπόμονοι) θα βοηθούσαν ώστε να λειτουργήσει σωστά μια "μηχανή". Στο δικό μας παράδειγμα ο Δήμος.

Οι μέχρι τώρα διοικήσεις έχουν αποδείξει πως όταν ο Δήμαρχος έγινε έρμαιο τέτοιας πολυφωνίας οδήγησε σε αρνητικά αποτελέσματα.

Η περίπτωση τόσο του κ. Θεόδωρου Γεωργάκη αλλά και του υποψηφίου Δημάρχου με τον οποίο κατεβαίνει ο Παναγιώτης είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις.


Θέσεις είχαν δοθεί με βασικό κριτήριο να βολευτούν όλοι και το αποτέλεσμα είναι ένα; καταχρεωμένος Δήμος με δημότες φτωχούς που κάποιοι από αυτούς τρώνε στα συσσίτια της Εκκλησίας και στηρίζονται από την κοινωνική πολιτική που ασκεί η τωρινή διοίκηση του κ. Βαλασόπουλου.

Και επειδή σας ακούω μέρες τώρα να κατηγορείτε την νυν δημοτική Αρχή πως δεν έχει καλή κοινωνική πολιτική σας καλώ να μας παρουσιάσετε τις δικές σας θέσεις κοστολογημένες.

Και το λέω αυτό γιατί μπορεί να έχω συγκεκριμένη πολιτική θέση αλλά εγώ τυφλός δεν είμαι.

Βλέπω π.χ την ανευθυνότητα των Συριζαίων της Πόλης μας που προσπαθούν χωρίς πρόγραμμα να απαξιώσουν ό,τι γίνεται.

Κάποιοι από αυτούς έγιναν και διαδικτυακοί υβριστές μου επειδή έβγαλα στη δημοσιότητα το γεγονός πως ο επικεφαλής τους ήταν τακτικό μέλος της ΕΥΩΝΥΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΕ που μας φέσωσε κοντά στο ένα εκατομμύριο βεβαιωμένα (γιατί έρχονται και άλλα) και μου γράφουν πως και οι άλλες δημοτικές παρατάξεις είχαν μέλη τους εκεί.

Βέβαια εμένα ουδόλως με ενδιαφέρει ακόμα και εάν όλες οι δημοτικές παρατάξεις συμμετείχαν .

Όμως όπως με πληροφόρησαν κάποιοι κομμουνιστές (ναι μου μιλάνε και αυτοί παρόλο την αυστηρή κριτική που τους κάνω) πως η παράταξη του κ. Κοκοτίνη  έχει μέσα της τόσους καπιταλιστές για ψάξιμο  που εγώ μπροστά τους είμαι προλετάριος!!!!

Η δική μας παράταξη η δεξιά να το πούμε ....

Εάν και δεν βλέπω κάποιον να διαφημίζει πως είναι δεξιός, έχει ως Κυβέρνηση (αναγκαστική μαζί με το ΠΑ.ΣΟ.Κ) βάλει πλάτη για να οδηγηθούν ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης όσοι ζημίωσαν με παραλείψεις ή λαμογιές οργανισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Μέσα σε αυτούς είναι και τα ΝΠΔΔ και φυσικά όπως είναι ήδη γνωστό διενεργείτε έλεγχος από το Κράτος για το τεράστιο έλλειμμα της ΕΥΩΝΥΜΟΣ Α.Ε.


Επομένως Παναγιώτη δεν μπορούμε δυστυχώς όλοι μαζί γιατί κάποιοι είναι εκτός από κακοδιαχειριστές και κλέφτες.


Και εάν ο Δήμος γυρίσει και πάλι πίσω σε εποχές αλόγιστης σπατάλης και κακοδιαχείρησης θα βγούμε όλοι ζημιωμένοι.

Με την ψήφο του Ηλιουπολίτικου Λαού το 2010 και όλων των Ελλήνων το 2012 το πάρτι αυτό τελείωσε.

Και σε μερικές μέρες θα αποφασίσουμε και πάλι σε τοπικό επίπεδο τι διαχείριση θέλουμε.

Ας αφήσουμε τον λαό να απαντήσει αφού κάποιοι που διεκδικούν το Δημαρχιακό αξίωμα δεν μπορούν να απαντήσουν στα απλά ερωτήματα ενός "κάκιστου" αφού το θέλουν  έτσι και "άσχετου" δημοσιογράφου.

Είναι δύσκολο με γεμάτο το στόμα να απαντήσεις φαίνεται.


Σταύρος Μαρίνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: